در جریان معرفی خانواده گلکسی اس 21، سامسونگ ایربادز جدید گلکسی بادز پرو با قابلیت حذف نویز هوشمند پرده برداری کرد. گلکلسی بادز پرو از نظر طراحی شبیه به گلکسی بادز پلاس است، اما المان‌هایی از زبان طراحی گلکسی بادز لایو هم در آن دیده می‌شود. بادز پرو دیگر طراحی شبیه به لوبیا را در پیش نگرفته و ظاهر متالیک و براقی همانند کیس‌هایی دارد که به همراه این محصول عرضه می‌شوند.

در کنار دو رنگ مشکی و نقره‌ای، رنگ جدید بنفش هم به مجموعه رنگ‌های گلکسی بادز پرو اضافه شده تا بتوانید این هدفون را با گوشی‌های گلکسی S21 ست کنید. گلکسی بادز پرو بالاترین استاندارد مقاومت یعنی IPX7 را نیز دارد تا با خیال راحت بتوانید از آن در محیط‌های بارانی و ورزش‌های مختلف استفاده نمایید.

از نظر ویژگی‌های فنی هم با ارتقاء قابل توجهی روبرو هستیم. گلکسی بادز پرو از یک ووفر 11 میلی‌متری برای پخش فرکانس‌های پایین و یک توییتر 6.5 میلی‌متری برای پخش فرکانس‌های بالا مجهز شده تا صدایی با کیفیت و متوازن را در تمام شرایط برای شما پخش کند. این هدفون می‌تواند رضایت علاقه‌مندان به انواع سبک‌های موسیقی را جلب کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول پشتیبانی از حذف نویز محیطی اکتیو است. این ویژگی به‌صورت کامل محیط داخل گوش مسدود می‌کند و باعث می‌شود که صدای مزاحم به گوش کاربر نرسد.

سامسونگ حالت صدای محیط را روی این هدفون متحول کرده و اکنون کاربران می‌توانند صداهای اطراف خود را به میزان 20 دسبیل تقویت کنند. گلکسی بادز پرو به‌صورت خودکار متوجه صحبت‌کردن کاربر می‌شود و به همین دلیل به‌صورت خودکار صدای موسیقی را کاهش می‌دهد و به حالت صدای محیط سوئیچ می‌کند. سامسونگ ادعا کرده که گلکسی بادز پرو یکی از بهترین میکروفن‌ها در بین تمام مدل‌های بادز تا این لحظه را دارد. سه میکروفن داخلی روی گلکسی بادز پرو قرار گرفته تا صدایی کاملا شفاف در زمان تماس‌های صوتی و تصویری منتقل شود. یکی از این میکروفن‌ها به تکنولوژی SNR یا Signal-to-Noise-Ratio مجهز شده که می‌تواند صدای پس‌زمینه را از بین ببرد.

سامسونگ می‌گوید گلکسی بادز پرو هوشمندترین سیستم حذف نویز دنیا را دارد. این سیستم می‌تواند تا 99 درصد نویز محیط را حذف کند و شما را از هیاهوی محیط‌های شلوغ دور نگه دارد. البته میزان حذف نویز کاملاً قابل تنظیم است و شما می‌توانید بسته به شرایط محیطی، سطح ANC را تنظیم نمایید. قابلیت جالب گلکسی بادز پرو این است که می‌تواند صحبت کردن شما را تشخیص دهد و زمانی که صحبت می‌کنید، حذف نویز را غیرفعال کند. به عنوان مثال زمانی که آهنگ گوش می‌دهید اما هم‌زمان می‌خواهید مکالمه کوتاهی با فرد دیگری داشته باشید، حذف نویز به شکل خودکار غیرفعال شده و صدای موزیک هم کم می‌شود تا بتوانید صدای فرد مقابل را بشنوید.

گلکسی بادز پرو به تکنولوژی صدای 360 درجه مجهز شده و این تکنولوژی هم از ویژگی Dolby Head Tracking برخوردار است. این قابلیت در زمان تماشای ویدئو با گوشی یا تبلت‌های سامسونگ خودنمایی می‌کند. بادز پرو متوجه می‌شود که شما در حال تماشای کدام محصول هستید و بلافاصله صدای آن را پخش می‌کند. گلکسی بادز پرو باتری 472 میلی‌آمپر ساعتی دارد که با یک بار شارژ می‌تواند 5 ساعت موسیقی پخش کند و با احتساب محفظه شارژ این رقم به 18 ساعت می‌رسد. قیمت دقیق این هدفون و زمان عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *