گوناگون

ورود سونی به بازار پهپاد با معرفی پروژه Airpeak

فناوری هواپیماهای بدون سرنشین یا پهپاد طی مدت اخیر در بسیاری از موارد کاربرد داشته و به ما امکان دسترسی به تصاویر دیده نشده قبلی را می دهد. بدون شک ظهور پهپادهای امروزی امکاناتی مختلفی را نظیر جابه‌جایی اشیا و موارد دیگر را برای کاربران فراهم می آورد.

سونی، یک برند مشهور در زمینه فناوری دوربین، این مسئله را تشخیص داده و اولین پروژه پهپاد خود را با عنوان پروژه Airpeak راه اندازی کرده است. این پروژه سهم سونی در زمینه پهپادهای دوربین است و همانطور که انتظار می رود، این کار براساس تجربه تصویربرداری و سنجش شرکت و همچنین فناوری “3R” (واقعیت ، زمان واقعی و از راه دور) خواهد بود.

سونی در اعلامیه مطبوعاتی خود به این موضوع اشاره کرده که پهپادها باعث افزایش بهره‌وری در کارها شده‌اند و همچنین صنایع با استفاده از آن‌ها در مصرف انرژی خود صرفه‌جویی می‌کنند. در این اعلامیه نوشته شده که سونی برند Airpeak را به این پروژه اختصاص داده تا نشان‌دهنده علاقه آن به مشارکت در تکامل بیشتر و ایجاد ارزش بی‌سابقه از طریق فناوری تصویربرداری و فناوری‌های سه بعدی در حوزه پهپادها باشد.

سونی به صراحت اعلام نکرد که پهپاد می سازد یا ماژول های دوربین و حسگر را به سازندگان پهپادها ارائه می دهد. با این حال، موارد مختلف استفاده توسط شرکت پیش بینی می کند که این شرکت هواپیماهای بدون سرنشین سفارشی خود را منتشر می کند. همچنین، تیزر ویدئویی منتشر شده به مارک تجاری انتشار یک پهپاد با فناوری دوربین قدرتمند خود اشاره دارد. در آینده ای نزدیک، جزئیات بیشتری را در وب سایت Airpeak خواهیم دید اما این پروژه قرار است در بهار 2021 راه اندازی شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا