موبایل و تبلت

عملکرد خوب دوربین آیفون 12 پرو در بررسی های DxOMark 

سرانجام سایت DxOMark امتیازات دوربین اصلی گوشی اپل آیفون 12 پرو را در چند بخش عکسبرداری، بزرگنمایی و فیلم برداری منتشر کرد. رتبه چهارم و بالاتر از گلکسی اس 20 اولترا برای این دستگاه ثبت می شود. برندهایی مانند هواوی و شیائومی بالاتر از اپل ایستاده اند، البته باید در نظر بگیرید که آیفون 12 پرو بهترین دوربین در بین خانواده خود را ندارد. در حقیقت دوربین آیفون 12 پرو مکس بهترین است و هنوز بررسی نشده است.

براساس آزمایش‌های DXOMark، این گوشی هوشمند امتیاز کلی 128، و در تست عکاسی امتیاز 135 و در فیلمبرداری امتیاز 112 کسب شده است. نتایج نشان می‌دهد که آیفون 12 پرو در تست بررسی از نظر بزرگنمایی امتیاز بالایی کسب کرده است. براساس جدول رتبه بندی DXOMark، هواوی میت 40 پرو با کسب امتیاز 136 صدرنشین، شیائومی می 10 اولترا با امتیاز 133 در رتبه دوم، هواوی P40 پرو با امتیاز 132 در جایگاه سوم قرار دارند. در این رتبه‌بندی آیفون 12 پرو با کسب امتیاز 128 درکنار شیائومی می 10 پرو با 128 قرار دارد.

در تنظیمات نوردهی نیز عملکرد خوبی از خود نشان داد؛ اما با توجه به محدودیت‌هایی در داینامیک رنج، تصویر با کیفیتی در شرایط سایه و نور نتوانست به نمایش بگذارد. در فضای داخلی رندر رنگ‌ها را با دقت خوبی انجام می‌دهد اما گاهی در فضای باز ته‌رنگ‌هایی در تصاویر دیده می‌شود. دوربین جزئیات خوب تصویر را نشان می‌دهد؛ اما در محیط‌های با نور بسیار کم چه در فضای داخلی چه فضای بیرون، تصاویر نویزداری را ارائه می‌دهد.

منبع
dxomark
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا