صوتی و تصویری

معرفی مانیتور جدید سامسونگ؛ یک تلویزیون هوشمند با ویژگی کامپیوتر

سامسونگ مدت‌ها است که در بازار مانیتور فعالیت می‌کند و تاکنون مانیتورهای جذاب متعددی عرضه کرده است. شماری از مانیتورهایی که سامسونگ به بازار عرضه می‌کند، به ‌خاطر داشتن مشخصه‌هایی جالب مورد توجه قرار می‌گیرند که از بین آن‌ها می‌توانیم به Space Monitor اشاره کنیم که همچون مدل دسکتاپ سرفیس استودیو مایکروسافت عمل می‌کند.

اکنون سامسونگ یک نمایشگر جدید همه‌کاره طراحی کرده است و به گفته این شرکت این نمایشگر می‌تواند برای بیش از یک هدف در دوران دورکاری از منزل کاربرد داشته باشد. این دستگاه که Smart Monitor نامیده می‌شود، در هسته اصلی خود یک تلویزیون هوشمند مجهز به پلتفرم تایزن با قابلیت‌های یک رایانه پیشرفته است.

سامسونگ محصولات جدید خود را در قالب خانواده‌ M5 عرضه می‌کند؛ سری M5 شامل مانیتور 27 اینچ با قیمت 230 دلار و مانیتور 32 اینچ با قیمت 280 دلار است. کره‌ای‌ها همچنین در پی عرضه‌ مانیتور 32 اینچ با وضوح 4K هستند که M7 نام دارد و برچسب قیمت 400 دلار را یدک می‌کشد. از آنجا که نمایشگر سامسونگ مجهز به سیستم عامل Tizen است، می‌توانید همانند سایر تلویزیون های هوشمند از آن استفاده کنید. این برنامه به Netflix ، Apple TV ، Prime ، Hulu و YouTube دسترسی دارد و می‌توانید برنامه های بیشتری را از طریق فروشگاه برنامه تعبیه شده در آن دانلود کنید.

این اولین تلویزیون هوشمند این برند با قابلیت داخلی WiFi، بلوتوث و بی سیم DeX است. این مانیتور همچنین دارای قابلیت سازگاری با AirPlay 2 است و به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها، عکس‌ها و موسیقی دستگاه‌های AirPlay مانند آیفون، آیپد و مک را با این مانیتور به اشتراک بگذارید. تمامی مدل‌های مانیتور جدید سامسونگ را می‌توان به ‌لطف پایه‌ای ویژه،‌ روی دیوار نصب کرد. همچنین امکان نصب کردن آن‌ها روی پایه‌های عادی با مانت 100 × 100 وسا (Vesa) وجود دارد. این مانیتورها دارای دو اسپیکر پنج وات هستند و از ریموت‌ کنترل اختصاصی با پشتیبانی از دستیار صوتی Bixby 2.0، الکسا و گوگل اسیستنت بهره می‌برند.

در حالی که می توانید از دستگاه به عنوان یک نمایشگر معمولی استفاده کنید، می‌توانید از آن برای مشاهده، ویرایش و ذخیره برنامه‌های Office 365 در فضای ذخیره‌سازی ابری بدون نیاز به اتصال آن به رایانه شخصی یا لپ تاپ استفاده کنید. اگر گلکسی نوت 20 دارید، می‌توانید از طریق ویژگی وایرلس Dex، که به همراه گوشی منتشر شده است، آن را به یک کامپیوتر تبدیل کنید. هرچند که تجربه کار با Dex وایرلس خیلی تاثیر‌گذار نبود – استفاده از نوت 20 اولترا به عنوان ترک‌پد بسیار کند بود – اما با این حال در صورتی که نیاز به دسترسی سریع به یک دسکتاپ دارید، می‌تواند گزینه خوبی باشد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا