نرم افزار و اینترنت

گوگل فیت بروزرسانی شد: بازطراحی رابط کاربری و قابلیت های جدید

گوگل امروز بروزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن گوگل فیت در اندروید و iOS و پلتفرم Wear OS منتشر کرده است. اول با نسخه موبایل اپلیکیشن آغاز می کنیم؛ گوگل رابط کاربری اپلیکیشن را بازطراحی کرده و اکنون اطلاعات بیشتری با پیمایش در صفحه اصلی، شامل اطلاعات خواب، اهداف روزانه ، تمرینات اخیر و موارد دیگر را نشان دهد.

درباره موضوع خواب ، Google Fit اکنون می تواند اطلاعات بیشتری در مورد عادات خواب کاربر نمایش دهد. این اطلاعات شامل تعداد ساعاتی که آنها خوابیده اند، مدت زمانی که در هر حالت خواب بوده اند، ضربان قلب آنها در هنگام خواب و اینکه آیا آنها برنامه خواب خود را دنبال می کنند یا نه. برای تمرینات، گوگل همچنین امکان به اشتراک گذاری مسیرهای تمرین و آمار را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی یا از طریق اپلیکیشن های پیام رسانی فراهم کرده است. قبل از اشتراک، عکس های مسیر را نیز می توان به سوابق پیوست کرد.

با استفاده از Wear OS ، گوگل سه کاشی جدید معرفی کرده، یکی از آنها برای تمرینات Google Fit است. با این کار، کاربران می توانند میانبرهای سریع را برای شروع تمرینات خاص در ساعت هوشمند Wear OS خود تنظیم کنند، که از نظر مفهومی مشابه ویجت تمرینات در پلتفرم تایزن سامسونگ است. کاشی جدید دیگری جلسات هدایت تنفس را ارائه می دهد، که به کاربران در آرامش کمک می کند.

درنهایت، Wear OS در حال تجربه طراحی مجدد آب و هوا با “طراحی جسورانه تر” است که نگاه به آن آسان تر است. همچنین شامل برخی از اطلاعات پیش بینی شده مرتبط تر، مانند هشدارهای بارندگی و آب و هوا است. این ویژگی ها اکنون در حال اجرا هستند و ممکن است بلافاصله در دسترس همه نباشد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا