شیائومی امروز پرینتر جدیدی تحت عنوان MIJIA Photo Printer 1S را روانه بازار چین کرده است. این پرینتر کوچک شباهت زیادی به طراحی نسل قبلی اش MIJIA Photo Printer داشته و قیمت آن 599 یوان (91.21 دلار) است و در وب سایت رسمی شیائومی چین موجود است. این چاپگر کوچک قادر است تصاویر را در اندازه های مختلف، ID تصاویر و از راه دور چاپ کند. شیائومی می گوید که این پرینتر می تواند به راحتی به تلفن همراه متصل شده و عکس های HD را فقط در 1 دقیقه چاپ کند (1 دقیقه به این معنی است که چاپ هر عکس 1 دقیقه طول می کشد).

شیائومی می گوید چاپگر عکس MIJIA 1S دارای یک طراحی مغناطیسی یکپارچه ابتکاری بوده و در رنگ سفید موجود است. قسمت جلویی دارای آرم MIJIA و محفظه سینی کاغذ با حداکثر ظرفیت 20 برگ همراه است. قسمت بالا چاپگر دارای دکمه های Power و hotspot است. در کنار ، محفظه کوچکی باز می شود که باید نوارعکس را وارد کنید. شیائومی توصیه می کند که همزمان از 20 ورق کاغذ برای اندازه 6 اینچ و 10 ورق برای اندازه 3 اینچ استفاده کنید.

در مورد مشخصات، این پرنیتر کاغذ از دو اندازه 6 اینچ و 3 اینچ پشتیبانی می کند. این چاپگر با سرعت 24 ولت و 1.6 آمپر کار می کند و دارای Wi-Fi 802.11b / g / n است. به طور کلی وزن آن 1.4 کیلوگرم با لوازم جانبی و ابعاد 194 × 124.6 × 83.6 میلی متر است. چاپگر می تواند عکس ها را در دو اندازه 3 و 6 اینچی چاپ کند. اندازه عکس 6 اینچی 100×148 میلی متر است در حالی که اندازه عکس 3 اینچ 86×102 میلی متر است. علاوه بر این ، چاپگر همچنین می تواند عکس های ID را با استفاده از برنامه MIJIA چاپ کند. نکته مهم دیگر چاپگر این است که هنگام چاپ از فیلم محافظ شفاف به طور خودکار استفاده می کند. این باعث می شود تصاویر ضد آب باشند، در برابر گرد و غبار، لکه های اثر انگشت و غیره مقاوم باشند. از این رو، عکس ها می توانند بدون رنگ زرد در طول سال طولانی تر دوام بیاورند.

چاپگر هوشمند همچنین از اتصال با تلفن های همراه، تبلت و رایانه پشتیبانی می کند. برای چاپ مستقیم عکس ها می توانید از WeChat یا برنامه MIJIA v5.5.0 استفاده کنید. همچنین از چاپ از راه دور پشتیبانی می کند که در آن می توانید در هر جایی باشید در حالی که عکس را از طریق برنامه انتخاب می کنید و چاپگر در خانه آن را برای شما چاپ می کند. چاپگر همچنین دارای یک نقطه اتصال است و هنگام روشن بودن، تلفن همراه می تواند به راحتی به آن متصل شود و حتی بدون برنامه عکس چاپ کند.

همانطور که گفته شد کاربران می توانند از برنامه MIJIA برای چاپ عکس های ID استفاده کنند. این قالب از پیش تعیین شده از عکس های شناسنامه ای معمولاً استفاده شده مانند ویزای ژاپن، آمریکا و E.U دارد. برنامه MIJIA همچنین دارای ویژگی های ویرایش مانند هشت فیلتر، چرخش، برش است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *