حلقه هوشمند Oura به تازگی دارای نسخه سوم با سنسورها و ویژگی های جدید است. قابل توجه ترین آنها ردیابی مداوم قلب در طول روز به لطف سنسور جدید ضربان قلب اپتیکال است. مدل قبلی فقط ضربان قلب شما را در شب هنگام خواب ردیابی می کرد. یک برنامه اشتراک ماهانه به مبلغ 6.99 دلار نیز در دسترس است، اما افرادی که پیش‌سفارش می‌کنند شش ماه رایگان دریافت خواهند کرد.

اشتراک، اجباری نیست، اما بینش‌های روزانه، توصیه‌های شخصی‌شده، و ویدیوها و صداهای آموزشی را ارائه می‌دهد. این حلقه اکنون از هفت حسگر پایش سلامت از جمله اکسیژن خون استفاده می کند، اما این حسگر تنها در سال 2022 در دسترس خواهد بود. جالب توجه است، این شرکت ادعا می کند که می تواند چرخه های زنان را 30 روز قبل با استفاده از الگوریتم ها و خوانش دمای بدن پیش بینی کند. شش روز قبل از شروع دوره به شما اطلاع می‌دهد و از تغییرات بیولوژیکی خود کاربران درس می‌گیرد، بنابراین دقیق‌تر می‌شود.

حلقه هوشمند Oura از تیتانیوم ساخته شده و می تواند تا عمق 100 متری زیر آب برود و بسته به اندازه آن بین 4 تا 6 گرم وزن دارد. حتی با وجود تمام نظارت ها، باتری بین 4 تا 7 روز دوام می آورد (بسته به اینکه نظارت مداوم ضربان قلب فعال باشد یا خیر). این حلقه در تاریخ 15 نوامبر با قیمت 299 دلار در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *