موبایل و تبلت

گوشی اقتصادی موتورولا موتو E7 معرفی شد

موتورولا امروز از جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به صرفه خود با نام موتو E7 پرده برداری کرد. این گوشی از طراحی مشابه و برخی مشخصات آن با Moto E7 Plus مشترک است. Moto E7 دارای بدنه پلی کربنات است و دوربین های عقب دوگانه و فلش LED در یک دایره در وسط گوشی قرار گرفته اند.

یک اسکنر اثر انگشت درست در زیر سنسورها و در گوشه پایین سمت چپ شکافی برای بلندگو وجود دارد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی  IPS LCD با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل است. صفحه نمایش دارای نسبت ابعاد 20:9 بوده و یک بریدگی قطره ای شکل داشته که محل قرارگیری دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. با توجه به اینکه این یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است، انتظار می رود حاشیه های ضخیم اطراف صفحه نمایش وجود داشته باشد.

وظیفه پردازش دستگاه برعهده تراشه مدیاتک هلیو G25 بوده که با 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه است. با این حال، شما یک اسلات کارت MicroSD (هیبریدی) دریافت می کنید که به شما امکان می دهد 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافه کنید. دوربین اصلی دوگانه دستگاه از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی f/1.7 برخوردار بوده که برای یک گوشی اقتصادی بسیار جالب است. برای گرفتن عکس های ماکرو با یک دوربین 2 مگاپیکسلی جفت می شود. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

از دیگر ویژگی های آن می توان به دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت، جک صوتی، وای فای 2.4 گیگاهرتز، رادیو FM، بلوتوث 5.0، سیستم عامل اندروید 10 و پورت USB-C اشاره کرد. این گوشی در اروپا 119 یورو و در انگلیس 99 پوند به فروش می رسد. همچنین طی هفته های آینده در آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه عرضه خواهد شد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا