رپورتاژ آگهی

مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام توسط تیوی میوی، یک استودیوی جوان و خلاق

استودیو تیوی میوی چگونه پیج اینستاگرام بیزینس های بزرگ را مدیریت میکند؟ چرا شرکت ها و بیزینس های بزرگ می بایست مدیریت پیج اینستاگرام خود را بصورت حرفه ای انجام دهند؟ چرا مدیریت پیج اینستاگرام خود را به این استودیو بسپاریم؟ پاسخ تمام این سوالات را می توانید در ادامه این متن پیدا کنید. با ما همراه باشید.

حضور در شبکه های اجتماعی، نیاز هر کسب و کار

شرکت های بزرگ، برای فروش هرچه بیشتر خود در تمام شبکه های اجتماعی حضور دارند. حضور گسترده در فضای وب و بخصوص شبکه های اجتماعی از دو جهت میتواند باعث رشد و پیشرفت هرچه بیشتر یک بیزینس و کسب و کار شود.

  • آگاهی برند و شناساندن برند به دنیا
  • فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات یا خدمات

همانطور که میدانید این روزها شبکه های اجتماعی بویژه اینستاگرام از مهمترین و تاثیرگذار ترین مدیوم ها برای معرفی محصولات و خدمات، فروش محصولات، معرفی برند ها و کسب و کارها و به طور کلی یکی از بهترین و تاثیرگذار ترین بستر های تبلیغاتی و بازاریابی هستند. شبکه بنابراین به طور قطع میتوان گفت که حضور در شبکه های اجتماعی برای هر بیزینس لازم و ضروری است. اما چطور باید در شبکه های اجتماعی حضور منظم و قوی داشته باشیم؟

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام

برای مدیریت پیج اینستاگرام تعرفه های گوناگونی وجود دارد که گاها تفاوت های چشم گیری باهم دارند. این تفاوت ها عمدتا بدلیل این است که تقریبا هیچ شرکتی بجز استودیو تیوی میوی محتوای ویدیویی اختصاصی برای مخاطبان خود تولید نمیکند. اما در تمام پکیج های مدیریت پیج اینستاگرام این شرکت ویدیوی اختصاصی وجود دارد. در ادامه این متن میتوانید پکیج های مدیریت پیج اینستاگرام توسط این شرکت جوان و ایده مند را مشاهده کنید.

در مدیریت پیج اینستاگرام توسط استودیو تیوی میوی چه فعالیتی انجام می شود؟

تولید محتوا هدفمند و جذاب

تولید محتوا ، آینده قطعی تمام نظام های تبلیغاتی دنیاست. اگر میخواهیم محصولی را معرفی کنیم، اگر میخواهیم عموم مردم را با خدمتی جدید آشنا کنیم و یا اگر قصد شناساندن یک برند جدید را به عموم مردم داریم، نیازمند تولید محتوای قوی و خلاقانه ایم. تولید محتوای خلاقانه و منظم و موثر نیاز هر کسب و کار است.

نظم، خلاقیت، ایده پردازی

نظم، خلاقیت در تولید محتوا و توجه به اثر بخشی تولید تولید محتوا از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه نمود. اگر قصد دارید که مدیریت پیج اینستاگرام بیزینس خود را به گروهی بسپارید، باید توجه داشته باشید که گروه مورد نظر خلاق و جوان و ایده پرداز باشد. خلاقیت در تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام میتواند اثر بخشی فعالیت در شبکه های اجتماعی را دو چندان کند.

ساخت ویدیو های اختصاصی و خلاقانه

اینستاگرام یک بستر تصویری است. به این مفهوم که ویدیو و بطور کلی تصویر در آن بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد. حتی میتوان گفت که ربات های اینستاگرام نیز تلاش میکنند که محتواهای تصویری و بخصوص ویدیویی را بیشتر در معرض دید علاقمندان قرار دهند. بنابراین برای مدیریت پیج اینستاگرام لازم است ویدیو های با کیفیت و اختصاصی تولید شود. این استودیو از معدود استودیو هایی است که در تمام پکیج های مدیریت پیج اینستاگرام خود ساخت ویدیو اختصاصی را به مخاطبان خود ارائه می دهد.

طراحی هویت بصری جذاب برای مدیریت پیج اینستاگرام

هویت بصری و استفاده از رنگ های مناسب میتواند تا حد زیادی توجه افراد را در شبکه های اجتماعی و خصوصا اینستاگرام به شما و کسب و کارتان جلب کند. هویت بصری بیان کننده شخصیت برند شماست و می بایست با دقت مورد بررسی قرار بگیرد. استفاده از رنگ های مختلف میتواند ویژگی های متفاوتی را به صفحات شبکه های اجتماعی شما بدهد. برای مدیریت شبکه های اجتماعی باید تمام صفحات شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام علاوه بر داشتن وحدت بصری کلی، وحدت بصری جز به جز نیز داشته باشند. گروه خلاق این شرکت تا بحال چندین و چند نمونه از پیج های متفاوت را مدیریت کرده اند و برای هر پیج به فراخور نیاز آن برند، هویت بصری مخصوص به خود را طراحی کرده اند.

طراحی کاور پست ها در مدیریت پیج اینستاگرام

طراحی کاور یکی از مهمترین کارهایی است که در زمان مدیریت پیج اینستاگرام می بایست توسط تیم مدیریت پیج اینستاگرام انجام شود. کاور های پست ها می بایست زیبا باشند و علاوه بر زیبا بودن، توجه مخاطبان را به خود جلب کنند. طراحی کاور پست های اینستاگرام توسط گروه مدیریت پیج اینستاگرام توسط این گروه خلاق و ایده پرداز  با دقت انجام می شود تا تمام پست ها با کاور های جذاب وارد explore اینستاگرام شوند و بتوانند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند.

تبلیغ نویسی و کپی رایتینگ صحیح در مدیریت پیج اینستاگرام

کپی رایتینگ، هشتگ گذاری، تبلیغ نویسی و به طور کلی نوشتن متون حرفه ای برای پست های اینستاگرام از جمله خدماتی است که در پکیج مدیریت پیج اینستاگرام و پکیج تولید محتوا اینستاگرام اتفاق می افتد. متون حرفه ای و تخصصی در این پکیج ها طوری نوشته می شوند که مخاطبان با آنها ارتباط مستقیم برقرار کنند و نسبت به آنها واکنش مثبت نشان دهند.

مدیریت و تولید محتوای یونیک و اختصاصی

محتوای یونیک (اختصاصی) محتوایی است که از جایی کپی برداری نشده باشد و تولید کننده محتوا بصورت مستقیم و بدون کپی برداری آن را تولید کرده باشد. در مدیریت پیج اینستاگرام می بایست محتوا بصورت اختصاصی تولید شود و برای مخاطبان جذاب باشد. تولید محتوا و مدیریت محتوای یونیک باعث می شود که مخاطبان با محتوایی جدید برخورد داشته باشند که تا بحال آن را در هیچ کجای دیگر ندیده اند.

ارائه گزارشات منظم ماهیانه و فصلی در مدیریت پیج اینستاگرام

این گروه خلاق که در این متن از آنها بسیار یاد شده است توانسته اند روشی را پیاده سازی کنند که گزارشات فعالیت گروه بر روی صفحات اینستاگرام بصورت ماهیانه و فصلی در اختیار کارفرمایان قرار گیرد. ارائه این گزارشات دقیق و منظم سبب می شود که کارفرمایانی که مدیریت پیج اینستاگرام خود را به این گروه سپرده اند، به راحتی بصورت ماهیانه و فصلی گزارش فعالیت گروه تولید محتوا را ببینند و درباره این گزارشات تعامل و اظهار نظر نمایند.

سخن آخر: به طور کلی می توان گفت که شبکه های اجتماعی و حضور موثر در آنها، تضمین کننده آینده روشن برای هر برند است. درواقع در دنیای امروز اگر برندی داریم و یا اگر میخواهیم خدمت و یا محصولی را به فروش برسانیم، حضور گسترده و پر رنگ در شبکه های اجتماعی میتواند تضمین کننده آینده کسب و کار ما باشد.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا