فناوری

رشد 21 درصدی فروش نمایشگرهای هوشمند در سه ماهه سوم 2020

موسسه Strategy Analytics گزارشی درباره بازار بلندگوی هوشمند جهانی Q3 2020 منتشر کرده است. بر اساس آن، میزان فروش در سال تنها 2.6 درصد افزایش یافته است. با این حال، بلندگوهای هوشمند دارای صفحه نمایش معروف به نمایشگرهای هوشمند نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته اند زیرا بیشتر مشتریان آنها را به بلندگوهای هوشمند معمولی ترجیح می دهند.

طبق گزارش، فروش نمایشگرهای هوشمند در سه ماهه سوم سال 2020 به 9.5 میلیون دستگاه رسیده است. به عبارت دیگر، رشد 21 درصدی در سال داشته است. در نتیجه، سهم بازار این گروه از 22 درصد در سال گذشته به 26 درصد افزایش یافت. در مورد سهم بازار برندها، آمازون و بایدو بیشترین سهم بازار نمایشگرهای هوشمند را را دارند. آمازون Echo Show 5 و بایدو Xiaodu Zaijia 1c پرفروش ترین محصولات نمایشگر هوشمند در سراسر جهان در Q3 2020 بودند. بعلاوه، آمازون همچنین با داشتن 28.8 درصد سهم از کل محموله ها موقعیت خود را به عنوان رهبر کل بازار بلندگوهای هوشمند جهانی حفظ کرد.

مارک های دیگر نیز شاهد افزایش فروش و سهم بازار خود بودند ، به غیر از شیائومی که “سه ماهه ناامیدکننده” داشت. گفته می شود که مانند تلفن های هوشمند، بازار بلندگوی هوشمند جهانی نیز در سه ماهه اول سال 2020 به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است. اما به لطف مدل های جدید و بهبود اقتصادی و همچنین احساسات مصرف کننده در مناطق خاص، انتظار می رود Q4 فروش بیشتری داشته باشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا