برند Amazfit امروز از دو ساعت هوشمند جدیدش تحت عنوان Amazfit Pop Pro و Amazfit GTS 2 mini پرده برداری کرد. این دستگاه ها با تفاوت های اساسی Amazfit Pop و Amazfit GTS 2 شناخته می شوند که به Huami اجازه می دهد آنها را در دسته بندی های مختلف قیمت قرار دهد.

ساعت هوشمند Amazfit Pop Pro مجهز به نمایشگر 1.43 اینچی مربعی LCD، بلوتوث 5 بوده و از 60 حالت ورزشی و دوام زیر آب بهره می برد. باتری این ساعت 225 میلی آمپر ساعت بوده و به ادعای شرکت، با یک بار شارژ کامل 9 روز عمر باتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. آنچه باعث برجسته شدن پرو می شود، GPS اختصاصی آن است – Amazfit Pop معمولی به GPS تلفن متصل شده متکی بود، به این معنی که اگر تلفن شما نیز با شما نبود ، تمرینات در حال اجرا و دوچرخه سواری را به درستی پایش نمی کرد.

ساعت هوشمند Amazfit Pop Pro قرار است با قیمت 60 دلار از 10 دسامبر 2020 در رنگ های مشکی، سبز و صورتی به فروش برسد. Amazfit GTS 2 mini ویژگی های جدیدی به همراه ندارد و دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که Amazfit GTS 2 است. تفاوت در اندازه و ظرفیت باتری است. به جای 1.65 اینچی امولد، اکنون صفحه نمایش 1.55 اینچی املود داریم.

همچنین باتری بکاررفته 220 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشت و تا 14 روز استفاده معمولی و 21 روز حالت آماده به کار را ارائه می دهد. کاهش اندازه صفحه نمایش به میزان 0.1 اینچ به Amazfit این امکان را داد تا مینی پوشیدنی با قیمت 300 یوان ارزان تر از نسخه معمولی را ارائه دهد. قیمت 699 یوان است و GTS 2 mini از قبل در وب سایت این برند با رنگ های صورتی، سبز یا سیاه به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *