گجت و پوشیدنی

نسخه Wellness Edition ساعت فسیل Gen 6 Hybrid رونمایی شد

فسیل به ویژگی‌های سلامتی ساعت‌های هوشمند خود متمایل شده و در ماه اکتبر از نسخه‌های Wellness Edition ساعت‌های هوشمند Wear OS 3 خود با برنامه Wellness رونمایی کرد که داده‌های سلامت بیشتری را نسبت به ساعت‌های معمولی Fossil Gen 6 نظارت می‌کند.

این ساعت‌ها نیز به قیمت عمر باتری، عملکرد ساعت‌های هوشمند زیادی دارند. اکنون این شرکت در حال معرفی نسخه Wellness Edition ساعت Gen 6 Hybrid خود است که تعادل این معادله را تغییر می دهد. این مدل جدید برخلاف ساعت‌های غیرهیبریدی که فقط چند روز دوام می‌آورند تا 2 هفته عمر باتری دارد. تفاوت در تغییر سیستم عامل Wear OS گوگل به یک سیستم اختصاصی و تغییر صفحه نمایش است (E-Ink جایگزین OLED می شود).

مانند نسل 6 هیبریدی معمولی، مدل Wellness Edition دارای نظارت مداوم ضربان قلب و SpO2 است. سیستم حسگر پیشرفته‌تر اکنون می‌تواند حداکثر VO2 شما را اندازه‌گیری کند و مناطق ضربان قلب شما را در حین ورزش نشان دهد. در مورد خود ساعت، قاب 44 میلی‌متری از فولاد ضد زنگ ساخته شده و ضخامت آن 11.4 میلی‌متر است.

این ساعت دارای عقربه‌های ساعت کلاسیک است که بالای یک نمایشگر 1.1 اینچی E-Ink قرار می‌گیرد و ویژگی‌های پیشرفته‌تر را کنترل می‌کند (نمایشگر E-Ink دارای نور است تا بتوانید آن را در تاریکی ببینید). این کیس تا 3 متر در برابر آب مقاوم است. اگرچه به اندازه ساعت‌های Wear OS پیشرفته نیست، اما این ساعت می‌تواند اعلان‌هایی را برای تماس‌ها و پیام‌های دریافتی (از جمله پیام‌های برنامه‌های شخص ثالث) نشان دهد.

به علاوه با تقویم شما همگام می شود، اطلاعات آب و هوا را در لحظه نشان می دهد، به شما امکان می دهد موسیقی را روی تلفن خود کنترل کنید و همچنین به شما اجازه می دهد با آمازون الکسا صحبت کنید (هر چند بلندگو وجود ندارد، بنابراین فقط نتایج متنی دریافت می کنید و نمی توانید به تماس پاسخ دهید). این ساعت در سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی موجود است. آن‌ها با بند‌های مشکی، آبی و صورتی برای مطابقت با قاب‌هایشان عرضه می‌شوند، اما فسیل بند‌های سیلیکونی 20 میلی‌متری اضافی را ارائه می دهد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا