گجت و پوشیدنی

معرفی Amazfit Band 7 با عمر باتری 28 روزه

برند Amazfit (زیر مجموعه شیائومی) به تازگی از یک پوشیدنی جدید به نام Amazfit Band 7 رونمایی کرده که طراحی شبیه به شیائومی اسمارت بند 7 دارد. این دستبند هوشمند با پلتفرم Zepp کار کرده و و با استفاده معمولی عمر باتری 28 روزه را فراهم می کند. پوشیدنی هوشمند جدید امزفیت چندین گزینه نظارتی را ارائه می دهد و قیمتی معادل 49.99 دلار دارد.

Amazfit Band 7 صفحه نمایش بزرگی دارد و در چندین رنگ مختلف موجود است. این شرکت نام Band 5 را نادیده گرفته بود و Amazfit Band 6 را در سال 2020 به عنوان Mi Band 5 معرفی کرد. ZeppOS دسترسی به دستیار صوتی الکسا، نظارت بر سلامت/تناسب اندام و فروشگاه اپلیکیشن را فراهم می کند. نظارت بر اکسیژن خون، نظارت بر ضربان قلب، استرس و پایش خواب در Band 7 موجود است.

این ساعت هوشمند با بیش از 120 حالت ورزشی از قبل بارگذاری شده است و دارای درجه مقاومت 5ATM در برابر آب است. عدم وجود ردیابی GPS یکی از نکات برجسته ساعت هوشمند جدید است. این دستبند هوشمند دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED با وضوح 198 در 368 پیکسل و تراکم پیکسلی 282PPI است. دستبند هوشمند یک باتری سخاوتمندانه 232 میلی آمپر ساعتی را در زیر کاپوت قرار داده و گفته می شود که تا 12 روز استفاده سنگین را تحمل می کند. عمر باتری را می توان تا 28 روز در حالت ذخیره باتری افزایش داد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا