کنسول و بازی

نینتندو سوئیچ با قابلیت ذخیره خودکار داده ها و موارد دیگر بروزرسانی شد

نینتندو به روزرسانی جدید سیستم را برای کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ منتشر کرده و نسخه سیستم را تا 11.0 رسانده است. این تقریباً هشت ماه از آخرین به روزرسانی مهم می گذرد و مجموعه ای از ویژگی های جدید را به سیستم اضافه می کند. در ابتدا ، یک برنامه جدید Nintendo Switch Online وجود دارد که در زیر لیست بازی های شما اشاره شده است. با این کار کاربران می توانند به اطلاعات مربوط به عضویت در Switch Online خود، از جمله مدت زمان فعال بودن آن، دسترسی به محتوای اختصاصی اعضا و اطلاعات مربوط به بازی هایی که از ویژگی های مانند پخش آنلاین یا ذخیره داده ابر استفاده کرده، دسترسی خواهند داشت.

یکی دیگر از تغییرات اعمال شده در این بروزرسانی، امکان تنظیم دانلود خودکار برای صرفه جویی در داده های ابری است. در صورتی که از چندین سیستم سوئیچ به طور همزمان استفاده می کنید، این امکان را فراهم می کند تا پیشرفت شما در سراسر آنها همگام سازی شود. شما می توانید این ویژگی را در Settings -> Data management -> Save Data Cloud فعال کنید. این همه ماجرا نیست، زیرا اکنون گزینه ای برای انتقال تصاویر و فیلم ها از سوئیچ خود به یک رایانه شخصی یا یک دستگاه هوشمند از خود کنسول وجود دارد. تاکنون تنها راهی که می توان از طریق آن انجام داد صرفه جویی در محتوا در کارت microSD، بیرون آوردن آن از کنسول یا قرار دادن آن در دستگاه دیگری بود.

اکنون می توانید فایل ها را به صورت بی سیم به گوشی هوشمند یا با کابل USB به رایانه منتقل کنید. انتقال گوشی های هوشمند همزمان به 10 عکس صفحه و یک ویدیو محدود می شود، اما انتقال رایانه محدودیتی ندارد. می توانید این مراحل را برای انتقال داده به گوشی خود به صورت بی سیم یا این مراحل را برای انتقال آنها به رایانه شخصی (یا تلفنی که از MTP پشتیبانی می کند) دنبال کنید.

نینتندو همچنین قابلیت اولویت بندی دانلود نرم افزارها را اضافه کرده، بنابراین هر زمان که چندین بازی یا به روزرسانی را دانلود می کنید، می توانید ابتدا انتخاب کنید. درنهایت، بخش کاربری سوئیچ دارای یک دسته جدید “Trending with friends” است تا ببینید کدام بازی ها در لیست دوستان شما محبوب ترین هستند. همچنین تم های جدید آیکون های کاربر پس از 35 سالگرد سوپر ماریو برادران وجود دارد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا