سرانجام، در اجلاس سالانه فناوری سامیت، کوالکام از نسل جدید تراشه پرچمدار خود با نام اسنپدراگون 888 پرده برداری کرد. پردازنده جدید پرچمداران سال 2021 را از تولید کنندگان زیادی از جمله شیائومی، سامسونگ، ال جی و سونی تأمین خواهد کرد. اسنپدراگون 888 براساس معماری 5 نانومتری توسعه یافته و برخلاف پردازنده های قبلی 5G سری 800 کوالکام، دارای تراشه نسل سوم مودم 5 نانومتری اسنپدراگون X60 5G است.

کوالکام می گوید که مودم جدید سازگاری جهانی 5G را برای باند mmWave و زیر 6 در سراسر جهان به ارمغان می آورد. همچنین از شبکه های جهانی چند سیم کارته، SA و NSA و Dynamic Spectrum Sharing پشتیبانی می کند. این پردازنده پرچمدار همچنین با موتور جدید نسل ششم هوش مصنوعی ارائه می شود. پردازنده شش ضلعی جهش قابل توجهی در عملکرد هوش مصنوعی دارد، به طوریکه 26TOPS در مقایسه با نسل گذشته داشته است.

همچنین با نسل دوم Qualcomm Sensing Hub ارائه می شود که پردازش هوش مصنوعی همیشه روشن را برای ویژگی های هوشمند بصری شامل می شود. اسنپدراگون 888 همچنین پیشرفت هایی را در عکاسی محاسباتی به ارمغان می آورد. این یک Spectra ISP جدید با سرعت گیگاپیکسل دارد که می تواند عکس ها و فیلم ها را با سرعت 2.7 گیگاپیکسل در ثانیه یا تقریباً 120 عکس با وضوح 12 مگاپیکسل ضبط کند. گفته می شود این سرعت تا 35 درصد سریعتر از نسل قبلی است.

مشخصات کامل اسنپدراگون 888 در رویداد امروز مشخص می شود. با این حال، در اطلاعیه مطبوعاتی ذکر شده که تولید کنندگانی از اسنپدراگون 888 پشتیبانی می کنند، شامل ایسوس، بلک شارک، لنوو، ال جی، سامسونگ، موتورولا، نوبیا، میزو، وان پلاس، ویوو، اوپو، شارپ، شیائومی و ZTE خواهند بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *