گوگل نسخه جدیدی از سیستم عامل کروم را ارائه می دهد و آن را با نسخه مرورگر کروم که چند هفته پیش به نسخه 87 به روز شده، مطابقت می دهد. Chrome OS 87 فقط شامل چند تغییر است که با پشتیبانی از سطح باتری بلوتوث شروع می شود.

گوگل با اضافه کردن این قابلیت را از سال 2017، به منطور نشان دادن میزان شارژ باتری لوازم جانبی بلوتوثی متصل نظیر گوشی هوشمند نظیر هدفون، در اندروید اضافه کرد. اکنون، هنگام اتصال لوازم جانبی، دستگاه های سیستم عامل کروم نیز نوتیفیکیشنی از میزان سطح باتری آنها را نشان می دهد. این را می توان در پنل Quick Settings نیز بررسی کرد.

یکی دیگر از ویژگی های جدید جستجوی برگه در مرورگر کروم است. این ویژگی که از طریق منوی مرورگر قابل دسترسی است، به کاربران امکان می دهد تا برگه ها را در تمام پنجره های باز مرورگر جستجو کنند تا آنچه را که می خواهند پیدا کنند. درحالیکه گوگل در یادداشت های انتشار اشاره ای به قابلیت ها نکرده، چند روز پیش برخی بهبودها در تجربه نوشتن دست نوشته یا Handwriting ارائه کرده است. با این بهبود، اکنون کیبورد روی صفحه کار بهتری در تشخیص دست نوشته و حاشیه نویسی انجام می دهد و تجربه نوشتن را روان تر می کند.

درنهایت، Chrome OS 87 به لطف همکاری با چهار هنرمند مختلف، 36 تصویر زمینه جدید برای انتخاب دارد. طبق معمول، این به روزرسانی به تدریج در حال اجرا است و طی چند روز آینده در دسترس دستگاه های پشتیبانی شده، ارائه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *