شرکت اپرا به تازگی نسخه 61 مرورگر اندرویدی خود را معرفی کرده که با چند ویژگی جدید و بهبود همراه است. به روزرسانی جدید شامل یک پخش کننده رسانه یکپارچه است که دیگر نیازی به پخش کننده های شخص ثالث و WebSnap است، ابزاری که به شما امکان می دهد قبل از ارسال تصویر به مخاطبین خود، صفحه فعلی را برداشته و doodles، متن و ایموجی اضافه کنید. دسترسی به اسکنر کد QR داخلی نیز آسان تر شده است.

ویژگی عنوان شده در بروزرسانی مدیا پلیر یکپارچه است. طبق گفته اپرا، این اپلیکیشن “تجربه رسانه ای روان” را در اختیار کاربران قرار می دهد و دیگر نیازی به باز کردن محتوا در یک پخش کننده شخص ثالث نیست. مدیاپلیر جدید پشتیبانی از صف پخش را شامل می شود تا بتوانید هنگام ادامه مرور، رسانه خود را به ترتیب خاصی تماشا یا گوش دهید. این برنامه همچنین از حالت تصویر در تصویر پشتیبانی می کند که می توانید همزمان آن را تماشا و مرور کنید.

یکی دیگر از موارد جدید، WebSnap است که مانند ابزار اسنپ شات در نسخه دسکتاپ اپرا کار می کند. WebSnap به شما امکان می دهد قبل از اینکه تصویر را به دوستان خود منتقل کنید، صفحه فعلی را اسکرین شات کرده و doodles، متن و ایموجی ها را اضافه کنید. به ویژگی WebSnap در منوی سه نقطه در بالا سمت راست دسترسی دارید.

تغییر نهایی در اپرا 61 این است که اسکنر QR اکنون راحت تر باز می شود. اپرا گفت که کدهای QR در بازارهای سراسر جهان بیشتر و بیشتر می شوند، بنابراین می خواهد اسکنر QR برجسته تر و دسترسی آسان تری داشته باشد. می توانید اسکنر QR را مستقیماً در کادر جستجو، صفحه شروع و همچنین در صفحات وب باز کنید. اگر نماد صفحه اصلی اپرا را طولانی فشار دهید، می توانید اسکنر QR را به صفحه اصلی بکشید و باعث می شود برنامه اسکن QR بومی شما اضافی شود. این شرکت گفت که این نسخه همچنین شامل بیش از 300 اصلاح است که به شما اطمینان می دهد بهترین تجربه مرور ممکن را دریافت خواهید کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *