Honor اخیراً پس از فروش نام تجاری توسط شرکت مادر سابق خود هواوی به Zhixin New Information Technology Co. Ltd. به استقلال رسید، اکنون، با نام تجاری جشن هفتمین سالگرد تأسیس، برنامه های آینده این شرکت مشخص شده است. ژائو مینگ ، مدیر ارشد اجرایی برند تازه تاسیس Honor اخیراً در متنی که در Weibo به اشتراک گذاشته تأیید کرده که این شرکت به زودی اولین محصول خود را معرفی خواهد کرد. ما انتظار داریم که این اتفاق ماه آینده رخ دهد اما هیچ تأیید رسمی از طرف شرکت وجود ندارد.

با این حال ، ژائو مینگ جلسه کوچکی با برخی از طرفداران آنر برگزار کرد و در آنجا برنامه این شرکت را برای آینده فاش کرد. وی تأیید کرد که این برند قصد دارد یک تلفن هوشمند برتر پرچمدار داشته باشد. از این رو، به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده سازی برای راه اندازی دستگاهی با مشخصات عالی است.

علاوه بر این ، وی اضافه کرد که تلفن های سری Mate و  P با مارک Honor نیز می توانند راه اندازی شوند، که پیشرفت فناوری Honor را به نمایش می گذارد، همانند هواوی فناوری های پیشرفته خود را با گوشی های سری Mate و P نشان می دهد. وی همچنین افزود که همیشه میان Huawei و Honor در زمینه تولید محصولات بهتر و تأمین تقاضای مشتریان رقابتی وجود داشته است. اما به نظر می رسد با گذشت روزهای رقابت دوستانه این گذشته باشد.

این شرکت اکنون در صدد تبدیل شدن به پیشروترین فروشنده گوشی های هوشمند در کشور خود، چین بوده که در حال حاضر تحت سلطه هواوی است. طبق گزارشات، ژائو مینگ هدف حمل 100 میلیون دستگاه در سال 2021 را تعیین کرده و جالب است که ببینید Honor چگونه موفق به دستیابی به این هدف می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *