سخت افزار

رونمایی کوالکام از سری تراشه های QCC305x برای ایربادز بیسیم

کوالکام امروز از سری تراشه های بی سیم QCC305x رونمایی کرده است. گفته می شود که این تراشه عمدتا برای کمک به مشتریانش در تفکیک طیف وسیعی از طبقات در دسته ایربادز بی سیم واقعاً سریع طراحی شده است. QCC305x SoCs جدیدترین نسخه اضافه شده به سری متوسط تراشه های کوالکام QCC30xx است. این پلتفرم موارد استفاده از صدای بی سیم را گسترش می دهد و پشتیبان قدرتمند بسیاری از فناوری های صوتی برتر شرکت را ارائه می دهد.

علاوه بر این، QCC305x از استاندارد بلوتوث کم انرژی صوتی آینده یا Bluetooth Low Energy Audio پشتیبانی می کند که این امکان را برای سازنده های فراهم می کند که توسعه اجرای end-to-end را با تلفن های هوشمند و هدفون های واقعاً بی سیم به همراه پشتیبانی از موارد استفاده اشتراک صدا انجام دهند.

چیپ QCC305x برای پشتیبانی از عملکرد end-to-end از تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون کوالکام گرفته تا هدفون های مجهز به فناوری کوالکام طراحی شده اند. چیپست اسنپدراگون 888 تازه معرفی شده، به شما کمک کند این تجربه واقعی را با سیستم اتصال Qualcomm FastConnect 6900 میسر کنید و  پشتیبانی از تلفن همراه را برای بلوتوث 5.2 ، LE Audio ، صوتی aptX و سایر ویژگی ها فراهم می کند که مزایای بیشتری برای قابلیت همکاری صدا، کیفیت، مقاومت صوتی بی سیم و پاسخگویی ایجاد می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا