نوکیا به تازگی از گوشی هوشمند Nokia 3.1 Plus با دوربین دوگانه و بدون بریدگی بالای نمایشگر رونمایی کرد. نوکیا 3.1 پلاس جدیدترین محصول شرکت بوده که مبتنی بر اندروید وان است و در دسته‌ی گوشی‌های اقتصادی جای می‌گیرد.

محصول جدید نوکیا، نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزولوشن تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد. در پنل پشتی این دستگاه شاهد دوربینی دوگانه شامل یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 (به‌عنوان سنسور اصلی) و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی (برای تشخیص عمق) هستیم؛ بدیهی است که از سنسور دوم به‌منظور ایجاد افکت بوکه روی تصاویر استفاده می‌شود. در قسمت جلویی دستگاه شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی هستیم.

نوکیا ۳.۱ پلاس نخستین گوشی اقتصادی اچ‌ام‌دی است که در قسمت پشتی، از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد. پردازنده تعبیه شده گوشی، هلیو P22 مدیاتک است و در کنار آن 2 یا 3 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. گفتنی است که کاربران می‌توانند در صورت تمایل با کارت میکرو SD تا سقف ۴۰۰ گیگابایت، حافظه‌ی داخلی این گوشی را گسترش دهند.

نوکیا ۳.۱ پلاس به اندروید اوریو سیستم‌عامل اندروید وان مجهز شده است و مدتی پس از عرضه، این سیستم‌عامل به نسخه‌ی پای به‌روزرسانی خواهد شد. گوشی جدید نوکیا دارای یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است و طبق ادعای شرکت سازنده، می‌تواند با یک‌بار شارژ، تا دو روز دوام بیاورد. نوکیا ۳.۱ پلاس در کنار تمامی این موارد، به پورت میکرو USB تجهیز شده است. گوشی جدید نوکیا هم‌اکنون با قیمت ۱۵۵ دلار در بازار هند در دسترس قرار گرفته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *