شرکت TCL به تازگی دعوتنامه کنفرانس خود در نمایشگاه CES 2021 را برای رسانه ها ارسال کرد. این شرکت قرار است در کنفرانس خود از نسل بعدی فناوری های نمایشگر Mini LED و Future رونمایی کند. در طول رویداد آنلاین، این شرکت “TCL AI x IoT lifestyle” را تحت عنوان #ExperienceMore به نمایش می گذارد.

این ویژگی جدیدترین پیشرفت های شرکت چینی در فناوری نمایشگر به همراه محصولات دیگر را نیز به نمایش می گذارد. کوین وانگ، مدیر عامل شرکت TCL اظهار داشت:

TCL مفتخر است که در CES 2021، عضوی از این صنعت پر جنب و جوش است. به عنوان یکی از برندهای الکترونیکی مصرفی پیشرو در جهان، و دومین مارک تلویزیونی بزرگ در آمریکا، وظیفه ما این است که با استراتژی AIxIoT زندگی را با فناوری نوآورانه هوشمند کنیم. با حرکت به جلو ما متعهد به ارائه بهترین محصولات و خدمات هوشمند به کاربران جهانی هستیم.

شرکت TCL با تلویزیون های Mini LED و QLED خود در کنار محصولات دیگر مانند ساندربارها، لوازم خانگی هوشمند، سایر ابزارهای الکترونیکی مصرفی نیز شناخته شده است. این شرکت آخرین نوآوری های خود را در 11 ژانویه 2021 به نمایش می گذارد. این کنفرانس تحت استراتژی AIxIoT شرکت قرار دارد تا حضور خود را در بازار جهانی گسترش دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *