ماه گذشته بود که توییتر اعلام کرد که در حال آزمایش قابلیت Spaces است که به عنوان اتاق گفتگوی مجهز به صدا در سایت شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. اکنون این شرکت، اپلیکیشن پادکست Breaker را خریداری کرده است. این سرویس در سال 2016 تاسیس شد و با عرضه اپلیکیشنی که به کاربران اجازه می داد درباره اپیزودها کامنت گذاشته یا آنها را لایک کنند و با دنبال کردن دوستانشان، پادکست های جدید کشف کنند و برنامه های مورد علاقه شان را به اشتراک بگذارند، به تغییر دیدگاه عمومی نسبت پادکست کمک کرد.

اریک برلی، مدیرعامل بریکر اعلام کرد ما نسبت به ارتباط صوتی واقعا مشتاقیم و از شیوه ای که توییتر مکالمات عمومی میان مردم جهان را تسهیل کرده است، الهام گرفته ایم و تیم بریکر به توییتر ملحق می شود. با افزودن این اپلیکیشن به توییتر، می تواند به بهبود سلامت گفتگوهای عمومی کمک کند. علاوه بر این، تیم بریکر روی پروژه ارتباطات صوتی توییتر به نام «Twitter Space» مشغول به فعالیت خواهد شد.

بریکر در وبلاگ خود اعلام کرد در 15 ژانویه اپلیکیشن خود را می بندد و کاربران می توانند اشتراک خود را به اپلیکیشن های دیگر پادکست مانند اپلیکیشن های اپل و اسپاتیفای منتقل کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *