صوتی و تصویری

رونمایی دل از اولین مانیتور فوق عریض 40 اینچی

بدنبال معرفی لپ تاپ جدید، دل از نخستین مانیتور منحنی فوق عریض 40 اینچی با هدف بهره وری و کارهای ایجاد محتوا رونمایی کرد. مانیتور جدید UltraSharp 40 Curved WUHD یا U4021QW دارای رزولوشن 5120 در 2160 پیکسل است. بنابراین نسبت به یک صفحه نمایش معمولی 4K بسیار گسترده تر است اما مانند برخی از نمایشگرهای بازی از عرض مسخره ای برخوردار نیست.

در عین حال ، می تواند یک فیلم کامل (3،840 در 2،160 پیکسل) را در خود جای دهد، در حالی که به شما اجازه می دهد برای مثال کنترل های یک برنامه ویدیویی را در کنار خود نشان دهید. UltraSharp 40 پوشش گسترده ای از رنگ و عملکرد عالی رنگ را ارائه می دهد، هرچند دل در مورد HDR چیزی نگفته است، بنابراین احتمالاً از آن پشتیبانی نمی کند. همچنین شارژ برق 90 وات برای رایانه شما از طریق تاندربولت 3 ارائه می دهد، در حالی که امکان انتقال سریع داده با سرعت فوق العاده USB تا 10 گیگابیت بر ثانیه و اینترنت RJ45 را فراهم می کند. این محصول جدید از 28 ژانویه 2021 با قیمت 2100 دلار وارد بازار می شود.

دل برای کاربرانی که از ابزارهایی مانند Microsoft 365 یا Klaxoon برای طراحی یا ایده پردازی استفاده کرده، محصول جدیدی را ارائه داده است. این شرکت از نمایشگر های لمسی تعاملی 55 و 65 اینچی 4K با قابلیت لمس 20 نقطه ای “InGlass” رونمایی کرد. آنها به چندین کاربر همزمان اجازه می دهند تا “تقریباً با تاخیر صفر” بنویسند یا نقاشی بکشند و به لطف ویژگی های جدید رد کف، می توانید دستان خود را بر روی صفحه نمایش بگذارید. هنوز هیچ قیمتی برای این نمایشگرها وجود ندارد، اما فروش آنها از 30 مارس 2021 آغاز می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا