لنوو امروز محصولات جدیدش را پیش از نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرد. از بین این محصولات، می توان به لپ تاپ جدید IdeaPad 5 Pro مجهز به پردازنده های AMD Ryzen اشاره کرد. این لپ تاپ در دو مدل 14 و 16 اینچی در دسترس قرار می گیرد.

لنوو می گوید که IdeaPad 5 Pro یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های IdeaPad بوده که این شرکت تاکنون ساخته است. این دستگاه را می توان با پردازنده موبایل AMD Ryzen سری H و پردازنده های گرافیکی نسل جدید Nvidia GeForce RTX پیکربندی کرد. همچنین می توانید تا 32 گیگابایت حافظه DDR4 و 1 ترابایت حافظه SSD PCIe M.2 داشته باشید.

یک چیز که من از آن هیجان زده ام: 5 پرو اولین لپ تاپ IdeaPad است که صفحه نمایش 16:10 را ارائه می دهد. همراه با نسبت صفحه به بدنه 90 درصد، باید فضای بیشتری برای بهره وری و انجام چند وظیفه در دستگاه 16:9 فراهم کند. این صفحه نمایش همچنین دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز است و می تواند به 400 نیت روشنایی برسد. به گفته سازنده، شما همچنین یک ترک پد بزرگتر از IdeaPads قبلی و همچنین صفحه کلید بهبود یافته با “سوئیچ های فرود نرم” خواهید داشت.

شما می توانید IdeaPad 5 Pro را در ماه مه 2021 با قیمت 1149.99 دلار خریداری کنید. علاوه بر این، علاوه بر IdeaPad 5 Pro 16، لنوو از IdeaPad 5G 14 (در یک زمان مشخص نشده برای “انتخاب بازارها”) و IdeaPad 5i Pro (از مارس در اروپا، خاورمیانه و آفریقا موجود است) معرفی کرد که شامل پردازنده های اینتل است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *