لپ تاپ

عرضه نسخه سفارشی لپ تاپ ROG Zephyrus G14 ایسوس

ایسوس یک مدل ویژه سفارشی از لپ تاپ بازی ROG Zephyrus G14 را در هند عرضه کرد. ASUS ROG Zephyrus G14 Alan Walker Special Edition حاصل مشارکت ایسوس و هنرمند مشهور آلن واکر است.

لپ تاپ گیمینگ دارای طراحی جالب با ترکیب منحصر به فرد از رنگ های مختلف است تا زیبایی کلی لپ تاپ را افزایش دهد. امضای آلن واکر روی لپ تاپ کنار لوگوی ROG مزین شده است. دو طرح کمربند پارچه ای در طراحی در سراسر پلک ها وجود دارد – یکی از آنها از متون بازتابنده استفاده می کند که به طور یکپارچه با چراغ های LED ماتریکس ترکیب می شوند.

بسته بندی اکریلیک منحصر به فرد لپ تاپ بازی دارای پد خازنی است که می تواند به عنوان نمونه گیر موسیقی و کیت ریمیکس عمل کند. این مکانیزم همچنین شامل 18 جلوه صوتی و انیمیشن آلن واکر است. همچنین یک انیمیشن بوت سفارشی و کاغذ دیواری آلن واکر نیز وجود دارد.

این لپ تاپ گیمینگ از پردازنده قدرتمند AMD Ryzen R9 به همراه 16 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 1 ترابایت SSD و گرافیک RTX 3050 Ti 4GB بهره می برد. همچنین صفحه نمایش 14 اینچی آن با رزولوشن QHD، نرخ تازه سازی 120 هرتز و نمایشگر Pantone معتبر با Adaptive Sync همراه است. این لپ تاپ خروجی صدای قدرتمندی با دو بلندگوی 2.5 واتی با فناوری Smart AMP، همراه با دو توییتر 0.7 واتی و یک میکروفون Array ارائه می دهد.

از نظر قابلیت اتصال ، این نسخه ویژه لپ تاپ از بلوتوث 5.1، Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند و چندین پورت ورودی از USB تا HDMI و جک هدفون را ارائه می دهد. نسخه ویژه آلن واکر لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 از قیمت 2020 دلار شروع می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا