لپ تاپ

لنوو از لپ تاپ IdeaPad 5G مجهز به تراشه اسنپدراگون رونمایی کرد

لنوو از لپ تاپ جدید مجهز به تراشه اسنپدراگون با نام IdeaPad 5G رونمایی کرده است. سال گذشته، این شرکت یوگا 5G را معرفی کرد و گرچه خوب بود، اما بیشتر کاربران از آن به دلیل گران بودن نسبت به سخت افزار میان رده انتقاد کردند. در حال حاضر، لنوو IdeaPad 5G را به عنوان سخت افزار میان رده معرفی می کند.

از همه قابل توجه تر ، این یک لپ تاپ تاشو به جای کانورتیبل است. همچنین، و آنچه واقعاً قیمت IdeaPad 5G را کاهش داده، تنها پشتیبانی زیر 6 گیگاهرتز 5G است. این بدان معناست که سرعت چند گیگابایتی ارائه شده توسط mmWave را نخواهید داشت، اما همانطور که می دانیم mmWave به هر حال فوق العاده مفید نیست، زیرا حتی در داخل خانه نیز کار نمی کند.

IdeaPad 5G به پردازنده اسنپدراگون 8cx کوالکام مجهز شده است. این لپ تاپ همچنین از صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی با نسبت صفحه به بدنه 90 درصد، 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 512 گیگابایت حافظه PCIe SSD بهره می برد. همچنین از طراحی بدون فن برخوردار بوده و فقط 0.59 اینچ ضخامت داشته و وزن آن با باتری 51 وات ساعت 2.6 پوند است. هرچند این همه ماجرا نیست، زیرا اگر 5G برای شما مهم نیست، می توانید نسخه PC مجهز به Snapdragon 8c را که فقط 4G LTE داشته، تهیه کنید. IdeaPad 5G فقط در بازارهای منتخب در دسترس است و متأسفانه اینها شامل آمریکای شمالی نمی شوند، اگرچه ممکن است در آینده به نقطه ای برسد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا