لپ تاپ

سامسونگ گلکسی کروم بوک 2 با نمایشگر اولد معرفی شد

سامسونگ از کروم بوک جدیدی تحت عنوان گلکسی کروم بوک 2 با نمایشگر OLED پرده برداری کرد. این لپ تاپ 2 در 1 از صفحه نمایش 13.3 اینچی لمسی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل استفاده می کند و حاشیه های باریک یک صفحه نمایش HDR را در بر می گیرد. علاوه بر ورودی انگشت، از یک قلم USI (بخشی از قلم سازگار با طرح جهانی قلم) نیز پشتیبانی می کند که می تواند 4096 سطح فشار را تشخیص دهد.

این کروم بوک جدید با وزن 1.23 کیلوگرم و 13.9 میلی متر ضخامت داشته و قیمت آن از 550 دلار شروع می شود. گلکسی کروم بوک 2 دارای پردازنده انتل سلرون 5205U (یک پردازنده 15 وات، 2 هسته، 2 رشته با گرافیک Intel UHD Graphics) است، گرچه امکان استفاده از پردازنده نسل دهم اینتل Core i3 10110U روی آن وجود دارد. همچنین می توانید این لپ تاپ را با 4 یا 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 و 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی پیکربندی کنید. به علاوه امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی روی کروم بوک جدید سامسونگ فراهم شده است.

این دستگاه از یک باتری 45.5 وات ساعت بهره می برد که به ادعای سامسونگ تا 14 ساعت شارژ را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول دو اسپیکر 5 وات با قابلیت پشتیبانی از Smart AMP داشته که 178 درصد بلندتر از تقویت کننده متوسط است (طبق گفته سامسونگ). برای کنفرانس های ویدئویی در Google Meet یک وب کم 720p وجود دارد. اگر ترجیح می دهید به صورت متنی ارتباط برقرار کنید، صفحه کلید مجهز به نور پس زمینه دارای کلیدهای گسترده تری برای کاهش تعداد اشتباه تایپی است.

از نظر اتصال بی سیم، لپ تاپ مبتنی بر Chrome OS دارای Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.0 است. سمت سیم دار دو پورت USB-C و جک ترکیبی هدفون/میکروفون دارد. سامسونگ گلکسی کروم بوک 2 با رنگ های قرمز و خاکستری مرکوری در دسترس خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا