موبایل و تبلت

شیائومی ردمی 9T و ردمی نوت 9T معرفی شدند

شیائومی ساعاتی قبل از جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده سری ردمی 9 با نام های ردمی 9T و ردمی نوت 9T 5G پرده برداری کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

شیائومی ردمی نوت 9T

قدرتمندترین محصولی که امروز معرفی شد، Redmi Note 9T است. شیائومی آن را با مدیاتک Dimensity 800U تجهیز کرده که از نظر عملکرد با اسنپدراگون 732G (پوکو X3) قابل مقایسه است. چیپست انتخاب شده دارای مودم 5G یکپارچه است، بنابراین پشتیبانی از شبکه های نسل بعدی را به صورت استاندارد امکان پذیر می کند. این باعث می شود این اولین تلفن هوشمند 5G در سری ردمی نوت باشد.

همچنین پشتیبانی از دو سیم کارت را ارائه می دهد ، بنابراین Redmi Note 9T می تواند به طور همزمان به دو شبکه 5G متصل شود. این نسخه پشتیبان تهیه شده توسط فناوری آنتن 4×4 MIMO است و امکان اتصال سریعتر و قابل اطمینان تر را دارد. روشن نگه داشتن گوشی در طول روز توسط یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری انجام شده و از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می کند. جالب اینکه، شیائومی یک شارژر 22.5 وات را درون جعبه قرار داده است.

شیائومی برای این دستگاه، یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Dot Display با رزولوشن فول اچ دی پلاس در نظر گرفته که توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود و یک دوربین سلفی حفره دار در گوشه بالا سمت چپ ارائه می دهد. از طرف دیگر، به نظر می رسد که پنل عقب تا حدودی از Poco X3 الهام گرفته، زیرا یک برآمدگی دوربین مدور تقریباً یکسان را ارائه می دهد.

دوربین پشتی دستگاه شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی بوده که از فوکوس خودکار پشتیبانی کرده و به عنوان دوربین اصلی انتخاب شده و از طیف وسیعی از ویژگی ها نظیر حالت شب، Pro + Raw ، HDR و حتی حالت پرتره پشتیبانی می کند. همچنین یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی علاوه بر یک فلاش LED وجود دارد. اگر بیشتر فرد متعصب سلفی هستید، شیائومی شما را با دوربین مناسب 13 مگاپیکسلی همگام کرده است.

شیائومی ردمی 9T

گوشی بعدی معرفی شده ردمی 9T است. با وجود شباهت های آشکار به مارک تجاری، دو گوشی در واقع اشتراکات بسیار کمی دارند. به عنوان مثال، ردمی 9 تی از نمایشگر 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس با یک بریدگی قطره ای شکل برای دوربین سلفی استفاده می کند. قسمت پشت گوشی هوشمند از پلاستیک ساخته شده است. شیائومی بافت “ضد اثر انگشت” را انتخاب کرده و برای جلوگیری از هرگونه سردرگمی، آرم ردمی عظیم را روی صفحه چاپ کرده است.

در پشت گوشی ماژول دوربین عمودی نیز قرار دارد که چهار حسگر و یک فلاش LED در آن جای گرفته است. از نظر مشخصات، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی است. شیائومی دستگاه را با سنسورهای ماکرو و عمق 2 مگاپیکسلی نیز مجهز کرده است.  در نهایت این گوشی از تراشه کوالکام اسنپدراگون 662 و باتری 6000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات بهره می برد.

قیمت و زمان عرضه

ردمی 9 تی و ردمی نوت 9 تی، در نسخه های 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در دسترس خواهند بود. قیمت پایه مدل ردمی 9 تی از 159 یورو آغاز شده، درحالیکه مدل پایه ردمی نوت 9 تی با قیمت 229 یورو عرضه می شود.

منبع
phonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا