حدود هفت سال از عرضه پلتفرم webOS روی سری تلویزیون های هوشمند ال جی می گذرد و این شرکت از نسخه جدید پلتفرم webOS 6.0 رونمایی کرده که یک نگاه و حس جدیدی را به مدل 2021 تلویزیون های جدید 8K و 4K بهبود می بخشد.

پارک هایانگ سی، رئیس هیئت مدیره LG Home Entertainment، می گوید که این مهمترین بروزرسانی از زمان انتشار  webOS در سال 2014 تا به امرز است. همچنین در بروزرسانی جدید، قابلیت ThinQ AI ارتقا یافته و بیش از هر زمان دیگری که بخواهید از Google Assistant یا Amazon Alexa استفاده کنید، کنترل فرمان صوتی را دارد. برای کنترل سنتی، نسخه Magic Remote امسال آن کمی استاندارد تر از برخی از نسخه های قبلی است، اما همچنین شامل NFC برای اولین بار است که به کاربران اجازه می دهد محتوا را از تلفن به تلویزیون (و بالعکس) به سادگی با ضربه زدن روی آن به اشتراک بگذارند.

این فریم ور جدید شامل Magic Explorer است که می تواند محتوای مربوط به بازیگران، مکان ها و موارد موردعلاقه را برای “انتخاب کانال های پخش” جذب کند، در حالی که Next Picks تنظیمات مشاهده را تجزیه و تحلیل می کند تا موارد مورد علافه شما را نشان دهد. در مورد تنظیمات انتخاب یا انصراف برای این تنظیمات صحبتی نشده است، اما با پیشرفت هفته آینده نمایش در مورد آنها سال خواهیم کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *