ایسوس به تازگی از روتر جدید خود با نام ROG Rapture GT-AXE11000 رونمایی کرده است. طبق گفته سازنده، این اولین روتر در جهان بوده که از استاندارد (Wi-Fi 6E (802.11ax پشتیبانی می کند. Wi-Fi 6E پسوند Wi-Fi 6 و مبتنی بر فناوری Wi-Fi 6 است که با استانداردهای قبلی Wi-Fi سازگار است. روتر جدید با قیمت 550 دلار در ژانویه در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود.

فناوری Wi-Fi 6E روتر از باند رادیویی 6 گیگاهرتز بهره می برد. در نتیجه پهنای باند آن سه برابر باند 5 گیگاهرتز است. این فناوری همچنین هفت باند فرکانسی 160 مگاهرتزی را به استانداردهای موجود Wi-Fi 6 اضافه می کند. برای استفاده از فناوری روتر، باید دستگاهی داشته باشید که از Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند، اما ایسوس خاطرنشان کرده که چندین دستگاه در راه هستند.

روتر سه باند از سرعت همزمان Wi-Fi تا تقریباً 11000 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. این ترکیب از 1،148 باند 2.4 گیگاهرتز، 4804 مگابیت بر ثانیه در باند 5 گیگاهرتز و 4804 مگابیت بر ثانیه در باند 6 گیگاهرتز تشکیل شده است. روتر همچنین از تجمع WAN برای سرعت اتصال تا 2 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. این را می توان با 4×4 Wi-Fi 6 و پورت WAN / LAN 2.5 گیگابیت بر ثانیه آن ترکیب کرد تا سرعت شبکه های چند گیگابایتی را فراهم کند.

برای کمک به اطمینان از قوی و پایدار بودن سیگنال، GT-AXE11000 دارای یک تقویت کننده قدرت 6 گیگاهرتز است. این پردازنده از یک پردازنده چهار هسته ای 64 بیتی 1.8 گیگاهرتزی با رم 1 گیگابایتی استفاده می کند. همانطور که مارک ROG نشان می دهد ، این روتر با توجه به نیاز گیمرها ساخته شده است. روتر دارای یک درگاه مخصوص بازی است که دستگاه سیمی متصل را در اولویت قرار می دهد. این برنامه همچنین از Game Boost پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد بسته های بازی را در یک شبکه اولویت بندی کنند. اگر خانه بزرگتری دارید یا می خواهید اتصال خود را گسترش دهید، GT-AXE11000 از ASUS AiMesh پشتیبانی می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *