وایپر اصلی ریزر زمانی که در سال 2019 وارد بازار شد، یکی از شناخته‌شده‌ترین ماوس‌های بازی فوق‌سبک بود، و حالا بالاخره دنباله‌ای برای همگام شدن با رقبا دارد. این برند یک ماوس بی‌سیم Viper V2 Pro را معرفی کرده  که وزن را حتی بیشتر از 69 گرم به 58 گرم کاهش داده و در عین حال اصول اولیه را بهبود می‌بخشد – این برای بازیکنان و علاقه‌مندان به ورزش‌های الکترونیکی است که برای پیشرفت به ورودی دقیق و راحت نیاز دارند.

طراحی حول محور سنسور اپتیکال Focus Pro 30K به همان اندازه جدید است که همانطور که از نام آن پیداست، وضوح 30000 نقطه در هر اینچ را نوید می دهد. طبق گزارشات، 99.8 درصد دقیق است و از هوش مصنوعی برای هدایت ردیابی استفاده می کند. شما حتی 26 سطح سفارشی سازی برای ارتفاع دارید (برای تعیین زمان شروع یا توقف ردیابی).

Viper V2 Pro همچنین سوئیچ‌های ماوس اپتیکال نسل سوم را ارائه داده که ظاهراً به دوبار کلیک تصادفی و تأخیر برگشت (انتظار برای فیلتر کردن سیگنال‌های ورودی ناخواسته) پایان می‌دهند. این ماوس را می‌توانید از طریق USB-C شارژ کنید. همچنین یک دکمه اختصاصی DPI به شما امکان می‌دهد تا حساسیت را بدون استفاده از نرم‌افزار تغییر دهید. ریزر اکنون نسخه‌های سیاه و سفید Viper V2 Pro را با قیمت 150 دلار به همراه گریپ تیپ، کابل شارژ و یک دانگل USB در جعبه به فروش می‌رساند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *