در CES 2021، سامسونگ سری جدیدی از لباسشویی ها و خشک کن ها را معرفی کرد که از هوش مصنوعی برای کاهش زمان تمیز کردن لباس های شما استفاده می کنند. مدل های جدید بخشی از سری 8800 سامسونگ هستند که نزدیک بالای 2021 قرار دارند و تنها مدل هایی هستند که از حالت جدید Optiwash مجهز به هوش مصنوعی استفاده می کنند.

سامسونگ می گوید ، نحوه کار به قابلیت به این صورت بوده که سنسورهای داخل ماشین لباسشویی می توانند مقدار آلودگی و لکه بر روی لباس را هنگام شستشو تشخیص دهند و سپس مقدار شوینده، چرخه های شستشو و چرخه چرخش را برای تکمیل تنظیم کنید. به همین ترتیب ، خشک کن مطابق با بار جلو دارای حالت جدیدی به نام خشک کردن سریع سرعت است که میزان رطوبت لباس را در نظر می گیرد و می تواند به محض خشک شدن لباس بدون گذراندن کل دوره، فرایند خنک سازی را شروع کند.

ویژگی جدید Optiwash و فناوری جدید Super Speed Drying خشک کن سری 8800 را با هم ترکیب کنید و سامسونگ می گوید کل بار لباس شما در کمتر از یک ساعت انجام می شود. در حالی که سامسونگ و سایر تولید کنندگان هر ساله واشر و خشک کن های جدیدی را منتشر می کنند، به ندرت می توان شاهد نوآوری های بزرگ جدید در این گروه بود. این به لطف انقلاب “اینترنت اشیا ‘” (IoT) شروع به تغییر می کند، و به نظر می رسد از سال 2017 هر سال لوازم هوشمندتری به دست می آوریم که با مجموعه ویژگی های تلویزیون و تلفن مطابقت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *