لپ تاپ
موضوعات داغ

لپ تاپ جدید لنوو ThinkPad X12 Detachable با نمایشگر 12 اینچ

بدنبال معرفی سری جدید لپ تاپ های تینک پد، لنوو در CES 2021 از لپ تاپ ThinkPad X12 Detachable رونمایی کرد. ThinkPad X12 Detachable یک لپ تاپ تجاری با صفحه نمایش 12.3 اینچی است که می توانید به عنوان تبلت استفاده کنید. این یکی از چندین ThinkPads جدید است که لنوو در این هفته ارائه کرده و  مجهز به جدیدترین پردازنده های نسل یازدهم vPro اینتل است.

ThinkPad X12 Detachable شباهت بسیار زیادی با تبلت‌های سرفیس پرو دارد. این لپ تاپ در حقیقت یک تبلت 12.3 اینچی ویندوز است که شما می‌توانید به سادگی از کیبورد جدا کنید. این تبلت یک پایه در قسمت پشت دارد که آن را به صورت عمودی نگه می‌دارد. این محصول همچنین با قلم‌های Precision Pen و Digital Pen کمپانی سازگار است.

این طراحی جدید، ThinkPad X12 Detachable را به محصولی ایده آل و منعطف برای بسیاری کارمندان دورکار تبدیل کرده است. به طور مثال شما می‌توانید گزارش‌های خود را از طریق کیبورد ثبت کرده و سپس برای بررسی داده‌های کاری، تبلت را از کیبورد جدا کرده و با خود در منزل جابجا کنید.این تبلت حتی در صورت متصل بودن به کیبورد، بسیار پرتابل است. خود تبلت تنها 9 میلیمتر ضخامت داشته و وزن آن هم 1.1 کیلوگرم است.

با اتصال کیبورد، شما قادر به بهره مندی از پورت‌های LTE Cat9، Thunderbolt 4 و USB-C 3.2 هستید. ThinkPad X12 Detachable با وجود بهره مندی از ظاهر یک تبلت، عملا یک لپ تاپ قدرتمند محسوب می‌شود. این محصول از یک پردازنده‌‌ی اینتل نسل 11 از نوع Core vPro به همراه گرافیک مجتمع Iris Xe بهره می‌برد. بهترین مدل ThinkPad X12 Detachable به 1 ترابایت NVMe SSD و 16 گیگابایت رم LPDDR4x مجهز است. ThinkPad X12 Detachable در ادامه‌‌ی ماه ژانویه با قیمت پایه‌‌ی 1150 دلار به بازار عرضه می‌شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا