لپ تاپ
موضوعات داغ

اپل نسل جدید مک بوک پرو 13 اینچی را با کیبورد مجیک رونمایی کرد

اپل سرانجام نسل جدید لپ تاپ مک بوک پرو را با کیبورد تازه نفس مجیک رونمایی کرده است. این لپ تاپ مجهز به نسل دهم پردازنده های اینتل، با قیمت پایه 1299 دلار عرضه می شود. روی هم رفته می‌توان گفت که این محصول نسبت به نسل قبلی فقط ارتقاهای جزئی داشته است. همچنین با معرفی این لپ‌تاپ، اپل رسما دیگر هیچ لپ‌تاپ جدیدی را با کیبوردهای مبتنی بر مکانیزم پروانه‌ای به فروش نمی‌رساند.

مدل جدید مک بوک پرو ۱۳ اینچی مانند نسل قبلی مجهز به پورت‌های USB-C و Thunderbolt 3 است. در بالای کیبورد همچنان شاهد نوار لمسی تاچ بار هستیم و در کنار آن باید به وجود حسگر اثر انگشت تاچ آی‌دی هم اشاره کنیم. مدل پایه این لپ‌تاپ از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD بهره می‌برد. ولی کاربران می‌توانند مدل‌های مبتنی بر ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه رم و تا حداکثر ۴ ترابایت حافظه SSD را هم خریداری کنند.

از لحاظ ظاهری همانند نسخه 14 اینچی، این مدل هم با کاهش حاشیه‌های نمایشگر بهره می‌برد. اپل می‌گوید این نمایشگر ۱۳ اینچی می‌تواند روشنایی معادل ۵۰۰ نیت را به ارمغان بیاورد و از محدوده رنگ P3 پشتیبانی می‌کند. مدل پایه این لپ‌تاپ که ۱۲۹۹ دلار قیمت دارد، علاوه بر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD مجهز به نسل هشتم پردازنده Core i5 اینتل است. برای خرید مدل پایه مجهز به پردازنده نسل دهم Core i5 و دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD باید ۱۷۹۹ دلار بپردازید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا