سخت افزار

معرفی TP-Link Deco Voice X20، ترکیبی از روتر مش و اسپیکر هوشمند

TP-Link از روتر جدید Deco Voice X20 در CES 2021 معرفی کرد. این دستگاه ترکیبی از یک سیستم Wi-Fi مش و بلندگوی هوشمند است و با آمازون الکسا کار می کند. Deco Voice X20 از Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند و همچنین دارای دو پورت اترنت WAN / LAN گیگابایت است. در کنار Deco Voice X20، این شرکت چندین روتر Deco دیگر را نیز معرفی کرد. TP-Link در حال حاضر تاریخ انتشار یا جزئیات قیمت را اعلام نکرده است.

به عنوان یک سیستم Wi-Fi مش، Deco Voice X20 به شما امکان می دهد با یک بسته دوتایی شبکه ای بی نظیر تا 4000 فوت مربع ایجاد کنید. TP-LInk تأکید می کند که از آنجا که با فناوری TP-Link Mesh کار می کند، می توانید بدون افت سیگنال، حتی در هنگام استریمنگ مانند تماس های ویدیویی، پخش رسانه ای و بازی های ابری، در شبکه خود قدم بزنید.

با استفاده از الکسا داخلی ، می توانید از Deco Voice X20 برای کنترل دستگاه های خانه خود استفاده کنید، از جمله بلندگوها و دستگاه های هوشمندی که از Alexa Alexa پشتیبانی می کنند. شما می توانید چندین سرویس موسیقی را از طریق Amazon Music ،Spotify ،Pandora ،iHeartRadio و TuneIn به بلندگوی هوشمند انتقال دهید.

این دستگاه همچنین از TP-Link HomeShield پشتیبانی کرده که از دستگاه های اینترنت اشیا محافظت می کند، و دارای کنترل والدین است و می تواند گزارش های امنیتی ایجاد کند. HomeShield یک برنامه اساسی رایگان دارد، اما شما همچنین می توانید به یک برنامه حرفه ای پولی ارتقا دهید. Deco Voice X20 همچنین از مکالمه، پیام رسانی و اطلاعیه های الکسا پشتیبانی می کند که به شما کمک می کند با صدای خود به مردم متصل شوید.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا