گوناگون

مدل مفهومی صندلی گیمینگ ریزر با نمایشگر خمیده 60 اینچی اولد

محصولات ریزر در CES 2021 تنها به لپ‌تاپ‌ جدید محدود نمی‌شود و این شرکت از یک مدل مفهومی بسیار هیجان‌انگیز رونمایی کرده است. این کانسپت یک صندلی مخصوص بازی است که برای آن صفحه‌نمایش داخلی در نظر گرفته شده. این محصول فعلا با اسم رمز Project Brooklyn شناخته می‌شود.

صندلی گیمینگ Razer از فناوری هپتیک فیدبک (haptic feedback) استفاده می‌کند و اگر وارد بازار شود، قیمت آن احتمالا بالای 100 هزار دلار خواهد بود.  این صندلی به شکلی طراحی شده که نه تنها راحت‌تر از اکثر مدل‌های بازار خواهد بود، بلکه از یک صفحه نمایش خمیده 60 اینچی اولد نیز بهره می‌برد که کاملا جلوی بازیکن قرار می‌گیرد. ساختار این صندلی بیشتر یادآور فیلم‌های علمی تخیلی است و طراحی مدرن آن می‌تواند مورد توجه بازی دوستان قرار بگیرد.

میز مخصوص این صندلی بازی در صورت تمایل کاربر، در زمان بازی کردن تا می‌شود تا بتوان به ‌جای استفاده از ماوس و کی‌برد، از کنترلر استفاده کرد. ریزر برای اینکه این محصول زیباتر باشد، روی آن از نور RGB کروما استفاده کرده است. شرکت ریزر در رابطه با پروژه بروکلین به این نکته اشاره داشته که هدف اصلی از طراحی آن این است که به عنوان منبع الهام استفاده شود و بتوان ایده‌های آن را در تولید صندلی‌های واقع گرایانه به کار گرفت. آن‌ها البته به توسعه این صندلی گیمینگ ادامه خواهند داد تا شرایط را برای عرضه احتمالی آن بسنجند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا