جاه طلبی های Peloton برای تناسب اندام بسیار فراتر از تردمیل و دوچرخه های ثابت است. محصول بعدی آن Peloton Guide است، یک سیستم دوربین تمرین قدرتی که به تلویزیون شما متصل می شود و از یادگیری ماشینی برای درک حرکات شما استفاده می کند.

ویژگی ردیاب حرکت با صدها کلاس قدرتی Peloton سازگار است. ایده این است که کاربران را تشویق کند تا تمام تمرین‌ها را در یک کلاس انجام دهند و با مربیان همگام باشند (اما اگر نتوانید به سرعت مربی پایبند باشید، مشکل بزرگی نیست). حالت Self Mode به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق فناوری دوربین هوشمند، فرم خود را با مربی در زمان واقعی مطابقت دهند. شما می‌توانید نحوه نمایش خود را در صفحه انتخاب کنید، و هدف آن کمک کردن به شما در درست تمرین کردن در طول کلاس است.

عملکرد فعالیت بدن به عنوان یادآوری است که اخیراً کدام گروه عضلانی را تمرین کرده اید. کلاس‌هایی را پیشنهاد می‌کند که عضلاتی را که ممکن است اخیراً نادیده گرفته‌اید، مورد هدف قرار دهند. علاوه بر این، Peloton Guide دارای حالت فعال سازی صوتی است. می‌توانید کلاس را شروع، توقف، عقب و سریع جلو ببرید. این ویژگی در ابتدا در ایالات متحده، کانادا و بریتانیا در دسترس خواهد بود.

از نظر حفظ حریم خصوصی، می‌توانید سیستم را به حالت خوابیده، درپوشی را روی دوربین بکشید و میکروفون را با یک سوئیچ فیزیکی خاموش کنید، اگرچه شرکت می‌گوید میکروفون روشن نمی‌شود یا گوش نمی‌دهد مگر اینکه شما در یک کلاس پلوتون قصد دارد با آموزش مدل یادگیری ماشین در حرکات و رشته های بیشتر و افزایش تعداد کلاس ها و برنامه های آموزشی، سیستم را در طول زمان بهبود بخشد. در همین حال، شما می توانید از تجهیزات و وزنه های خود استفاده کنید.

Peloton Guide کم هزینه ترین دستگاه این شرکت تا به امروز بوده و هزینه آن 495 دلار آمریکا است. این سیستم که با یک کنترل از راه دور و نوار ضربان قلب به روز شده Peloton در اوایل سال 2022 وارد ایالات متحده و کانادا خواهد شد. اواخر سال آینده در بریتانیا، استرالیا و آلمان عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *