در CES 2021، ایسوس جدیدترین لپ تاپ ها در کلاس ZenBook خود معرفی کرده است. دو لپ تاپ جدید ZenBook Pro Duo OLED و ZenBook Duo 14 هستند که به ترتیب از صفحه نمایش های 15.6 و 14 اینچی برخوردار هستند. دستگاه های جدید دارای مشخصات پریمیوم هستند، از جمله جدیدترین تراشه های اینتل، گرافیک قدرتمند RTX و موارد دیگر.

ZenBook Pro Duo OLED جدید دارای پردازنده نسل 10 اینتل Core i9 و پردازنده گرافیکی NVIDIA GTX 3070 است. نمایشگر اولد 15.6 اینچ 4K این دستگاه  100 درصد دامنه رنگی DCI-P3 و 100 درصد sRGB را پوشش می دهد و از آنجا که نمایشگر OLED بوده، کنتراست رنگ نیز عالی است. همچنین از آنجا که این Duo است، یک صفحه نمایش 14 اینچی دوم نیز در بالای صفحه کلید وجود دارد که از وضوح کامل HD برخوردار است.

ZenBook Duo 14 یک لپ تاپ کوچکتر بوده که دارای صفحه نمایش اصلی 14 اینچی و صفحه نمایش دوم 12.6 اینچی در بالای صفحه کلید است. این لپ تاپ از تراشه های نسل یازدهم اینتل، حداکثر کارت گرافیکی NVIDIA MX450 و رزولوشن کامل HD بهره می برد. هر دو لپ تاپ را می توان با حداکثر 32 گیگابایت رم و درایو 1 ترابایت M.2 PCIe NVMe پیکربندی کرد. ZenBook Pro Duo 15 OLED از ماه آوریل در آمریکای شمالی و ZenBook Duo 14 از اواخر این ماه در آمریکای شمالی برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *