لپ تاپ

لپ تاپ جدید اچ پی ProBook x360 11 G7 نسخه آموزشی

اچ پی از نسخه ProBook x360 11 G7 Education Edition را معرفی کرد. همانطور که انتظار دارید از یک لپ تاپ که به وضوح دانش آموزان را هدف قرار داده، سخت باشد. این دستگاه 19 تست MIL-STD-810H را پشت سر می گذارد، دارای گوشه های تقویت شده فلز است و یک صفحه لمسی مقاوم با گوشش گوریلا گلس 3 در برابر آسیب دارد.

همچنین این دستگاه به گونه ای طراحی شده که به راحتی تمیز می شود و برای 1000 تمیزکاری آزمایش شده است. اچ همچنین نرم افزاری Easy Clean 2.0 برای لپ تاپ طراحی کرده که که هنگام پاک کردن، صفحه کلید، تاچ اسکرین و ترک پد غیرفعال می شود. این لپ تاپ از اتصال وای فای 6 بهره مند می باشد.

نسخه آموزشی ProBook x360 11 G7 شامل پردازنده های جدید 10 نانومتری اینتل سلرون یا پنتیوم سیلور، 4 یا 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و حداکثر 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD است و صفحه نمایش 11.6 اینچی آن رزولوشن اچ دی ارائه می دهد. از ویژگی های امنیتی محصول اچ پی می توان به Sure Sense و BIOSphere اشاره نمود و دارای ابزار کلاس دیجیتال اچ پی است.

این شرکت یک پکیج School Pack 4.5 ارائه کرده که شامل مجموعه ای از نرم افزارهای آموزشی و ابزارهای سیستمی برای کمک به یادگیری است. برای معلمان ، اچ پی قابلیت Classroom Manager را برای آنها فراهم کرده، که با محدود کردن استفاده از اپلیکیشن و غیره به کنترل از راه دور رایانه های شخصی دانش آموزان کمک می کند. ProBook x360 11 G7 EE از ماه فوریه در دسترس خواهد بود، اگرچه اچ پی قیمت گذاری آن را اعلام نکرده است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا