آمازون الکسا یکی از بهترین دستیارهای هوشمند است. این دستیار دیجیتال نه تنها در گوشی های هوشمند بلکه در تبلت، کامپیوتر، تلویزیون، نمایشگرهای هوشمند، بلندگوهای هوشمند و حتی مایکروویو نیز موجود است. همچنین دستیار موجود در وسایل نقلیه را می توانید با عنوان Alexa Auto پیدا کنید. اکنون، آمازون خدمتی را معرفی کرده که به مشتریان امکان می دهد دستیار را سفارشی کنند.

این سرویس جدید که Alexa Custom Assistant نام داشته، به تولیدکنندگان این امکان را می دهد تا تجربیات خود را در بالای الکسا به روشی مشابه شیوه تولیدکنندگان گوشی در اندروید ایجاد کنند. با دستیار سفارشی الکسا، تولیدکنندگان می توانند نام دستیار هوشمند خود را داشته باشند و علاوه بر مهارت ها و برنامه های معمول، واژه بیداری خود را ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند صداهای سفارشی را با کمک “متخصصان علوم صوتی” خود آمازون ایجاد کنند.

آمازون گفت این راه حل به تولیدکنندگان کمک می کند تا هزینه و پیچیدگی ساخت دستیارهای هوشمند خود را کاهش دهند. یکی از تولیدکنندگانی که برای دستیار سفارشی الکسا ثبت نام کرده، خودروسازی فیات کرایسلر است. سازنده خودرو قصد دارد یک دستیار سفارشی برای انتخاب وسایل نقلیه بیاورد. دستیار سفارشی آمازون الکسا باید به ارائه قابلیت های هوشمند در بسیاری از محصولات اکنون کمک کند، زیرا تولیدکنندگان مجبور نیستند از پایه آن را بسازند. آمازون می گوید که داده های تولید شده توسط این تولیدکنندگان را مدیریت خواهد کرد و همان “سیاست های امنیتی دقیق و حریم خصوصی” را که برای الکسا استفاده کرده، اعمال خواهد کرد.

این سرویس در حال حاضر در کشورهایی که الکسا از آنها پشتیبانی می کند مانند ایالات متحده، کانادا، انگلیس، اتریش، فرانسه، آلمان، ایرلند، اسپانیا، ژاپن، هند، استرالیا، نیوزیلند، مکزیک و برزیل در دسترس است. آمازون می گوید کشورهای بیشتری از این امر پیروی خواهند کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *