سوئیچ‌های PoE این امکان را برای شما فراهم می آورد که علاوه بر جابه‌جایی اطلاعات، توان مصرفی دوربین های مداربسته تحت شبکه را نیز تا با استفاده از کابل‌های Cat5، Cat6 و Cat5e تامین کنید. به همین دلیل امروزه استفاده از سوئیچ‌های PoE در شبکه‌های دوربین مداربسته به امری متداول تبدیل شده است. افرادی که وظیفه طراحی و راه اندازی یک شبکه را بر عهده دارند، معمولا مدل سوئیچ‌ PoE را متناسب با دوربین های IP به کار رفته در سیستم انتخاب می‌کنند.

نحوه اتصال دوربین های مداربسته تحت شبکه به سوئیچ های POE

بسیاری از افراد معتقدند که سیستم پیاده سازی دوربین های مدار بسته تحت شبکه بسیاری پیچیده است. در این قسمت ما نحوه اتصال دوربین های تحت شبکه به سوئیچ قابل مدیریت با 8 پورت را بررسی خواهیم کرد. در تصویر زیر چندین دوربین‌ تحت شبکه، روتر و دستگاه (NVR (Network Video Recorder همگی به درگاه‌های سوئیچ PoE وصل شده‌اند.

مراحل اتصال دوربین‌های مداربسته تحت شبکه به سوئیچ PoE به شرح زیر است:

  • با استفاده از کابل Cat5e و یا Cat6، روتر را به درگاه LAN سوئیچ PoE متصل کنید.
  • سپس کابل برق سوئیچ را به پریز یا محافظ برق وصل کنید.
  • دوربین‌ها را با استفاده از کابل‌های اترنت به درگاه‌های موجود بر روی سوئیچ متصل نمایید.
  • در مرحله آخر، شما می‌توانید تصویر دوربین هایرا با استفاده از دستگاه NVR ضبط کرده و مشاهده کنید. اگر قصد دارید که امکان مدیریت شبکه از راه دور برای شما فراهم شود، کافیست روتر به اینترنت متصل گردد.

دوربین های IP تاثیر بسیار ویژه‌ای در تامین امنیت مکان‌های مختلف مانند منازل مسکونی، مجتمع‌های اداری و حتی فضاهای باز دارند. استفاده همزمان از دوربین های مدار بسته و سوئیچ‌های PoE در بسیاری از موارد، یک راه حل منطقی و بلند مدت به شمار می‌رود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *