شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برای بهبود عملکرد و وضعیت نیاز به پشتیبانی شبکه دارند. خدمات پشتیبانی شبکه برای بخش‌های مختلف شرکت و سازمان به کار گرفته می شود. پشتیبانی شبکه کامپیوتری یکی از موارد ضروری برای هر نوع سازمان و شرکت است. شرکت‌ها و سازمان‌ها برای فعالیت‌های شبکه‌ای و کامپیوتری نیاز به قرارداد پشتیبانی شبکه دارند.

ضرورت انتخاب کارشناس پشتیبان شبکه

شبکه با اجزای مختلفی مثل دستگاه‌های ذخیره‌سازی، چاپگرها، سرورها، سوئیچ‌ها، روترها، رایانه‌های رومیزی، فایروال‌ها و … معرفی میشه. البته معنای شبکه های کامپیوتری امروزه فراتر از این نوع ابزار و تجهیزات هست. همین مسئله اهمیت وجود پشتیبان شبکه های کامپیوتری رو به‌خوبی مشخص می‌کنه.

امروزه از روش‌های مختلفی برای اتصال به شبکه استفاده میشه. دستگاه‌ها با کابل شبکه، کابل فیبر نوری و یا سیگنال‌های رادیویی به شکل بی‌سیم به شبکه متصل می‌‌شن. تمام این نوع تجهیزات و اتصالات شبکه نیاز به یک متخصص فنی شبکه داره.

پشتیبانی آی تی و شبکه در واقع باعث میشه شبکه کامپیوتری شما به شکل زنده، فعال، آپدیت و مفید حفظ بشه و شما رو از سلامت دستگاه‌های اجرایی شبکه مطمئن کنه. همچنین وضعیت ترافیک شبکه رو بررسی می‌کنه و به شما اطمینان میده که هیچ‌گونه اختلالی در ترافیک شبکه وجود نداره.

 پشتیبانی و حمایت از کاربر شبکه هم به‌عنوان مهم‌ترین وظیفه مربوط به پشتیبان شبکه است. در واقع یک پشتیبان شبکه کامپیوتر کارهایی مثل تعمیر و نگهداری منظم، طراحی و توسعه ویژگی‌های جدید برای عملکرد شما در شبکه و عیب‌یابی مشکلات رو انجام میده.

کارهای نظیر تهیه بک‌آپ، به‌روزرسانی سیستم، ارزیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد سیستم های کامپیوتری و سرور ها از مواردی‌اند که نیاز به پشتیبانی فنی شبکه داره. بک‌آپ گیری از سرور ها برای هر سازمان و شرکتی ضرورت داره. در واقع مدیر هر شرکتی به پشتیبان‌گیری از داده‌ها و اطلاعات اهمیت میده. چون سایت و شبکه هر شرکتی می‌تونه دچار اختلال و مشکلات حاد بشه. به همین خاطر باید اطلاعات این سازمان‌ها و شرکت‌ها به شکل محرمانه بک‌آپ گیری بشه تا در صورت بروز اختلال، داده‌ها و اطلاعات به شیوه مناسبی حفظ بشن. به همین دلیل وجود پشتیبان it مثل بقیه کارکنان شرکت ضرورت داره و تکمیل‌کننده بخشی از روال کاری شرکت هست.

پشتیبانی شبکه کامپیوتری چه کارهایی انجام میده؟

هر سازمان و ارگانی امکان داره به اختلالات شبکه‌ای یا اینترنتی دچار بشه. به همین خاطر پشتیبانی شبکه کامپیوتری، بخش اصلی شبکه و اینترنت شرکت یا سازمان رو تشکیل میده. البته این پشتیبانی تنها برای حل مشکلات شبکه کارایی نداره. پشتیبانی برای انتقال و رد‌و‌بدل شدن اطلاعات بین سایر بخش‌های شرکت و حفظ اطلاعات اهمیت داره. برای اینکه تبادل اطلاعات به خوبی انجام بشه، باید شبکه انسجام نرم‌افزاری و سخت‌افزاری داشته باشه.

سرویس دوره‌ای هم می‌تونه یکی از وظایف پشتیبانی شبکه و کامپیوتر باشه. این نوع خدمات شبکه‌‌ای باعث تضمین عملکرد شبکه به شکل دائم و در مواقع مختلف میشه.

معرفی بهترین شرکت پشتیبانی شبکه تهران

بهترین پشتیبان شبکه کامپیوتری تهران، یک شرکت با ویژگی‌های خاص است. پس لازمه ابتدا با خصوصیات مهم بهترین شرکت پشتیبان آشنا بشین.

شرکت پشتیبانی شبکه مطمئن

شرکت‌ها و سازمان‌ها نیاز به پشتیبان شبکه کامپیوتری مطمئن دارند. به همین خاطر باید پشتیبان‌ها رو از شرکت‌های معتبر انتخاب کنین. در این صورت اگر مشکلی در این زمینه پیش بیاد، شرکت پشتیبانی پاسخگوست.

سرعت خدمات‌رسانی

سرعت خدمات فناوری اطلاعات در جریان کاری سازمان، ارگان یا شرکت خیلی اهمیت داره. قطعی شبکه یا به‌وجود‌آمدن مشکل در آن باعث مختل شدن امور شرکت و سازمان‌ها میشه. به همین خاطر بروز هر نوع اختلال در شبکه باید به سرعت برطرف بشه. تنها یک شرکت پشتیبانی شبکه حرفه‌ای و مجرب می‌تونه خدمات شبکه رو به سرعت ارائه کنه و نقص‌های احتمالی رو سریعاً برطرف کنه.

تضمین  خدمات

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی خدمات پشتیبانی شبکه رو ارائه می‌کنن اما شرکت‌های معدودی خدمات خود را به شکل تضمینی عرضه می‌کنن. آی‌تی پشتیبان از شرکت‌هایی‌ست که خدمات شبکه خود را به شکل تضمینی برای مشتریان انجام میده و رضایت مشتری رو همیشه مدنظر قرار میده.

قیمت مناسب در پشتیبانی شبکه

قیمت مناسب یکی دیگر از مواردی‌ست که برای مشتریان پشتیبانی شبکه اهمیت داره. شرکت آی‌تی پشتیبان، قیمت پشتیبانی شبکه کامپیوتری را به شکل اقتصادی و مناسب برای مشتری تعیین می‌کنه. مشتریان می‌تونن با مقایسه قیمت این شرکت با بقیه شرکت‌ها، متوجه تفاوت این قیمت‌ها بشن.

شرکت آی‌تی پشتیبان قدمت زیادی بین سایر شرکت‌های پشتیبان داره و همین موضوع این شرکت رو به شرکت باسابقه تبدیل می‌کنه.

چرا باید آی‌تی پشتیبان را انتخاب کنیم؟

  • آی‌تی پشتیبان از سابقه طولانی در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی شبکه برخورداره و کلیه خدمات خود را به شکل تضمینی به مشتریان ارائه می‌کنه.
  • خدمات شرکت پشتیبانی شبکه در زمینه پشتیبانی کامپیوتر، پشتیبانی سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری و پشتیبانی شبکه انجام میشه. برای انجام کلیه این پشتیبانی‌ها به شکل جامع می‌تونین روی آی‌تی پشتیبان حساب کنین.
  • بیشتر شرکت‌ها به حفظ اطلاعات و داده‌های شرکت اهمیت زیادی می‌دن و به همین خاطر به دنبال پشتیبانی شبکه کامپیوتری مناسب‌اند. آی‌تی پشتیبان می‌تونه داده‌های شما رو به شکل مناسب حفظ و نگهداری کنه. در پشتیبانی شبکه، خدمات مشابه دیگری مثل تامین تجهیزات،خدمات امنیت شبکه، خدمات اکتیو شبکه یا خدمات پسیو شبکه و… هم به مشتریان ارائه میشه.
  • آ‌ی‌تی پشتیبان سرعت بالایی در پاسخگویی به سؤالات شما داره و مشکلات شرکت را سریعاً شناسایی و حل می‌کنه.
  • بیشتر شرکت‌ها برای زیرساخت‌ها و پیکربندی شبکه شرکت نیاز به مشاوره دارند. شرکت آی‌تی پشتیبان این نوع مشاوره‌ها رو به شکل رایگان به شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه می‌کنه.
  • خدمات پشتیبانی این شرکت به دو شکل حضوری و غیرحضوری انجام میشه. به همین خاطر این پشتیبان‌ها از راه دور هم می‌تونن بر وضعیت شبکه نظارت داشته باشن.
  • با انتخاب شرکت شبکه کامپیوتری مناسب می‌تونین مدیریت یکپارچه برای شبکه ایجاد کنید.
  • این شرکت عملکرد و وضعیت شبکه رو هم به شکل دوره‌ای در قالب یک گزارش به مدیران ارائه میده.
  • بازدید و بررسی دوره‌ای از وظایف تعریف شده برای پشتیبانی شبکه آی‌تی پشتیبان هست. این نوع بازدیدها از به‌وجود آمدن نقص و ایراد در شبکه جلوگیری می‌کنه.
  • این شرکت پشتبان‌های شبکه خود را با حساسیت تمام انتخاب می‌کند. در واقع آن‌ها از دانش علمی و تخصص لازم در این زمینه برخوردارند و تجربه سال‌ها فعالیت در این زمینه رو دارند.

جمع بندی

این روزها بازار تکنولوژی و آی‌تی خیلی داغه و شرکت‌های مختلفی در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه فعالیت می‌کنن. به همین خاطر انتخاب یک شرکت مناسب برای خدمات پشتیبان شبکه اهمیت زیادی داره. برای انتخاب شرکت پشتیبانی باید چندین موضوع مثل قیمت، تخصص پشتیبان، تجربه پشتیبان، وظایف و خدمات پشتیبان، پشتیبانی و مسئولیت شرکت پشتیبانی و…  رو در نظر داشته باشید. ضمن اینکه از معتبر بودن شرکت و قانونی بودن فعالیت آن مطمئن باشید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

1 نظر

  • علی مردانی
    خرداد ۱۹, ۱۴۰۰ at ۱۴:۴۱

    پشتیانی شبکه از اون کارایی که واقعا تخصص نیاز داره ، شرکت ما تا حالا با خیلی از افراد و شرکت ها تو زمینه خدمات شبکه کار کرده ولی از هیچ کدومشون راضی نبودیم و همیشه بد قولی می کردن و سر وقت کارها انجام نمیشد، با توجه به مطلب بالا مشتاق شدم حتما باهاشون همکاری داشته باشم

    Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *