نرم افزار و اینترنت

امکان زیرنویس همزمان تماس های گوگل میت با افزونه کروم Otter.ai

اکنون می توانید از خدمات رونویسی خودکار Otter.ai برای رونویسی و تهیه زیرنویس بسته برای تماس های گوگل میت با کمک افزونه جدید کروم استفاده کنید. با این افزونه جدید جلسات آنلاین به طور همزمان رونویسی می شوند و رونوشت ها در حساب Otter شما ذخیره می شوند تا بعداً بتوانید به آنها دسترسی داشته و به اشتراک بگذارید.

Otter.ai می گوید این برنامه افزودنی با تمام پلن های خود کار می کند، به این معنی که حتی کاربران رایگان نیز می توانند از این ابزار استفاده کنند. برای راه اندازی آن، ابتدا پسوند افزونه کروم Otter.ai را از اینجا دانلود کنید. پس از نصب، به آدرس met.google.com بروید و سپس بر روی آیکون Otter کلیک کنید. (برای یافتن منوی برنامه های افزودنی لازم است روی نماد پازل کلیک کنید تا منوی برنامه های افزودنی باز شود).

سپس ممکن است از شما خواسته شود برای استفاده از برنامه افزودنی وارد سیستم شوید، اگرچه وقتی آن را آزمایش کردم، قبلاً وارد آن شده بودم. از آنجا، به جلسه خود وارد شوید، روی دکمه “ضبط” از افزونه Otter ضربه بزنید، و باید ببینید که رونویسی همزمان شروع به پر کردن می کند. همچنین می توانید زیرنویس های بسته را با کلیک روی دکمه “cc” که در یک جعبه در پنجره Otter احاطه شده، فعال کنید. اما Google Meet قبلاً یک ویژگی زیرنویس را ارائه داده که می توانید با کلیک روی یک نماد مشابه در منوی پایین پنجره Meet، آن را روشن کنید، بنابراین به انتخاب شما بستگی دارد.

Otter.ai فقط رونویسی مستقیم از تماس های Google Meet را انجام نمی دهد. این سرویس همچنین مستقیماً با بزرگنمایی ادغام می شود. اما برای استفاده از رونویسی های زنده یکپارچه Otter در Zoom، برخلاف Google Meet باید در پلن Otter and Zoom باشید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا