موبایل و تبلت

انتشار جزئیاتی از بهبودهای One UI 3.0 برای سری گلکسی تب اس 7

سامسونگ هفته گذشته شروع به ارائه به روزرسانی One UI 3.1 برای کاربران Galaxy Tab S7 در کره جنوبی کرد و امروز، این شرکت برخی از پیشرفت هایی را که این به روزرسانی در تبلت های پرچمدار خود ایجاد کرده، به اشتراک گذاشته است. این به روزرسانی ها بر روی بهبودها متمرکز شده اند تا انتقال بی وقفه بیشتری از یک دستگاه به دستگاه دیگر برای کمک به بهره وری امکان پذیر شود.

اول، توانایی ادامه اپلیکیشن ها در دستگاه های دیگر وجود دارد، یعنی اینکه محتوای خاصی را با به روزرسانی بین دستگاه های گلکسی به اشتراک می گذارند. به عنوان مثال، اگر صفحه وب خود را با استفاده از مرورگر اینترنت سامسونگ در گوشی خود باز کنید، می توانید مرورگر را در صفحه اپلیکیشن های اخیر خود در Galaxy Tab S7 پیدا کنید، و باز کردن همان صفحه در تبلت انجام می شود. محتوای کلیپ بورد نیز بین دستگاه ها جریان دارد، بنابراین می توانید متن یا یک تصویر را در گوشی کپی کرده و روی تبلت جایگذاری کنید.

اگر صفحه کلید کتابی را روی سری گلکسی تب اس 7 باز کنید، می توانید آن را بین گوشی های گلکسی به اشتراک گذاشته و بدون وقفه در هر دو دستگاه تایپ کنید. با فشار دادن کلیدهای Cmd + Lang روی صفحه کلید، امکان جا به جایی بین دستگاه ها میسر می شود. سامسونگ همچنین استفاده از Galaxy Buds Pro را با چندین دستگاه آسان تر کرده، بنابراین آنها به هر دستگاهی که منبع رسانه فعال به طور خودکار داشته، متصل می شوند. این بدان معنی است که شما می توانید ویدئویی را از طریق تبلت تماشا کرده و از طریق گوشی تماس بگیرید، بدون اینکه مجبور شوید به طور دستی بین دو دستگاه جابجا شوید.

به روزرسانی One UI 3.0 برای Galaxy Tab S7 همچنین شامل قابلیت استفاده از آن به عنوان صفحه دوم برای رایانه ویندوز 10 است که تفاوت چندانی با ویژگی جانبی اپل ندارد. برای رایانه های شخصی که از نمایشگرهای بی سیم پشتیبانی می کنند، می توانید به Galaxy Tab S7 متصل شوید و از صفحه نمایش آن به عنوان صفحه نمایش دوم برای رایانه خود استفاده کنید. این ویژگی به ویندوز 10 نسخه 2004 نیاز دارد (اگرچه سامسونگ از آن به عنوان نسخه 2005 یاد می کند) و همانطور که در بالا ذکر شد، پشتیبانی از نمایشگرهای بی سیم در سمت کامپیوتر است. البته برخی از ویژگی ها در همه دستگاه های گلکسی که به روزرسانی می شوند در دسترس هستند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا