شرکت های سازنده گوشی های هوشمند به آرامی از پرچمداران جمع و جور دور شده اند، فقط اپل موفق شده که یک گوشی کوچک و در عین حال قدرتمند – آیفون 12 مینی – ارائه دهد. طبق اطلاعات OnLeaks، سونی در شرف تحویل یک گوشی هوشمند جمع و جور است و ممکن است عضوی از سری Compact باشد. با این حال، یک منبع متفاوت از ژاپن می گوید که این ممکن است یک پرچمدار نباشد، بلکه یک دستگاه مقرون به صرفه است که از چیپ ست اسنپدراگون 480 پشتیبانی می کند.

اکنون OnLeaks نخستین تصاویر از نسخه 2021 اسمارت‌فون اکسپریا کامپکت را منتشر نموده است. طبق شایعات، کامپکت جدید از نمایشگر تخت 5.5 اینچی با نرخ تازه سازی بالا بهره می برد. یک بریدگی قطره ای شکل (طراحی ناچ) نیز در بالای آن مشاهده می شود که در واقع جایگاه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. نکته قابل توجه در مورد شکل ظاهری محصول، حاشیه پایینی است که در مقایسه با گوشی های امروزی کمی ضخیم به نظر می رسد. در پنل پشتی نیز شاهد یک سیستم دوربین دوگانه با چیدمان عمودی، یک فلش LED دایره ای شکل و لوگوی شرکت هستیم.

حسگر اثر انگشت گوشی جدید سونی به جای آنکه زیر صفحه قرار گرفته باشد، در حاشیه کناری تعبیه شده است. علاوه بر کلیدهای پاور و تنظیم صدا، یک کلید دیگر نیز در این تصاویر دیده می شود که یا مانند Xperia 5 II مخصوص فراخوانی دستیار صوتی گوگل است و یا مانند Xperia 5 II نقش شاتر دوربین را ایفا می کند.  با این‌حال بسیاری از جزئیات دستگاه نظیر مشخصات پردازنده، ظرفیت باتری و رزولوشن نمایشگر کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. همچنین در خصوص قیمت‌گذاری و زمان عرضه احتمالی اکسپریا کامپکت 2021 نیز هیچ‌گونه اطلاعاتی منتشر نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *