رپورتاژ آگهی

پنج بازی مشابه پابجی در سبک بتل رویال

ژانر بتل رویال مانند یک طوفان فضای دنیای بازی‌ها را در خود بلیعیده است. ژانر بتل رویال با در نظر گرفتن المان‌های بقا، جستجو و آخرین انسان‌های زنده مانده، یک انتخاب محبوب در میان گیمرها است. میزان مقدار قابل‌توجهی از اعتبار این سبک برای مردمی شدن به بازی پرطرفدار پابجی برمی‌گردد، البته به غیر پابجی، بازی‌های دیگری نیز در این دسته وجود دارد. در حال حاضر تنوع بسیار زیادی در بازی‌های ژانر بتل رویال وجود دارد و می‌توان از بین هزاران بازی گزینه‌های مختلفی را امتحان کرد. با توجه به این نکته، در این مقاله لیستی از پنج بازی دیگر که به صورت رایگان قابل اجراست معرفی می‌کنیم.

  • بازی محبوب و پرطرفدار PUBG

از دسته بازی های محبوبی که در این زمینه قرار می گیرند، می توان به بازی پابجی اشاره نمود. در این بازی شما به همراه 99 نفر دیگر در یک صحرای بزرگ از هواپیما بر روی زمین قرار خواهید گرفت تا با تجهیز نمودن خود به انواع سلاح ها و غیره بتوانید در این نبرد زیبا جان سالم به در ببرید. البته در حین فرایند بازی شما می توانید با به دست آوردن یوسی ها سلاح های به روز تری را تهیه کنید.

متاسفانه تهیه و خرید یوسی پابجی PUBG به دلیل تحریم بودن شرایط فعلی امکان پذیر نیست و شما باید از سایت های واسطه برای رفع این مورد استفاده کنید.

  • Call of Duty: War Zone

محال است که گیمر باشید و اسم بازی کال‌آف وارزون را نشنیده باشید. این بازی از زمان اولین عرضه‌اش تاکنون به محبوبیت بسیار زیادی دست‌یافته است. مکانیزم هرکدام از بازی‌های کال‌آف معمولا به شکل استاندارد هستند. در اصل، شما یک سرباز در میدان جنگ هستید، با تفنگ و مهمات بر دوش‌هایتان، و شما در راه رسیدن به اهداف خود باید دشمنان را از سر راه بردارید. در نسخه چندبازیکنه این گیم، شما با 150 بازیکن دیگر رقابت می‌کنید تا آخرین بازیکن زنده مانده و طبعا برنده بازی باشید.

  • Counter-Strike Global Offensive

کلمات برای توصیف میزان گستردگی و محبوبیت مجموعه بازی‌های کانتراسترایک کافی نیستند. این بازی به یک بازی کلاسیک و چیزی تبدیل شده‌ است که برخی آن را “تجربه تمام ناشدنی” می‌نامند. این همه محبوبیت بی‌دلیل نیست، کانتر استرایک در حال حاضر بیش از پنج سال است که عرضه شده و نمی‌توان هیچ نشانه‌ای از محو شدن آن به این زودی‌ها مشاهده کرد. در واقع در دوران اپیدمی جهانی ویروس کووید19 بازی کانتر دوباره به صدر محبوب‌ترین‌ها بازگشته است.

نسخه چند بازیکنه بازی کانتر گلوبال آفنسیو کمی با دیگر بازی‌های سبک بتل رویال فرق می‌کند. شما در تیم‌های دو نفره قرار می‌گیرید، یک گروه کانتر تروریسم است، یعنی، ضد تروریستی، و گروه دیگر تروریست‌ها هستند. و هر دو طرف مجموعه سلاح‌های مختلفی دارند که هرکدام مزایای متفاوتی دارند. تروریست‌ها با هدف ساده کار گذاشتن بمب بازی می‌کنند، در حالی که هدف گروه کانتر تروریسم از مبارزه با تروریست‌ها جلوگیری از کار گذاشتن بمب است. تیمی برنده بازی است که هدف خود را قبل از آن که طرف مقابل انجام دهد به اتمام برساند. این بازی سریع است و هر دست بازی در نقشه‌های ساده آن حدود 5 تا 10 دقیقه طول می‌کشد.

  • The Darwin Project

بازی‌هایی مانند پابجی سرگرم‌کننده هستند، اما چه می‌شود اگر شما این اختیار را داشته باشید که هم یک بازی مثل پابجی را بازی کنید، و همچنین در زمان به عقب سفر کنید؟ این همان چیزیست که The Darwin Project ارائه می‌دهد. این بازی بتل رویال شما را به دل عصر یخبندان می‌برد، جایی که شما به سلاح‌های اولیه مانند تیر و کمان مجهز شده‌اید. اگر از اسلحه و تفنگ شکاری در بازی‌هایی نظیر پابجی خسته شده‌اید، و فکر می‌کنید که ممکن است به استراحت نیاز داشته باشید، این بازی ممکن است یک گزینه عالی برای شما و فرصتی برای کشف یک چیز جدید باشد.

  • H1Z1

وقتی صحبت از بهترین بازی‌های ژانر بتل رویال می‌شود بیشتر گیمرها نام بازی‌هایی نظیر پابجی یا فورتنایت را می‌آورند. اما بازی دیگری منتشر شد که انقلابی در فضای ژانر بتل رویال ایجاد کرد. بازی H1Z1 بعنوان یکی از اولین بازی‌های منتشر شده در سبک بتل رویال همان بازی است که انقلابی در این ژانر به وجود آورده است. این بازی ابتدا صرفا درمورد بقا بود، با این حال، با اضافه کردن حالتی به نام “پادشاه تپه” که به سرعت مشهور شد، شاهد هجوم طیف عظیمی از گیمرها به سوی این بازی بودیم. این بازی ممکن است در حال حاضر قدیمی باشد، اما همانطور که گفته می‌شود: “تجارب برای همیشه هستند.” تجربه H1Z1 تجربه‌ای است که شما ممکن است نخواهید آن را از دست بدهید!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا