موبایل و تبلت

گوشی موتو جی پرو، آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد

در اواخر دسامبر سال 2020، موتورولا لیستی از گوشی های هوشمند واجد شرایط برای به روزرسانی اندروید 11 را منتشر کرد. با این حال، این شرکت اعلام نکرد که چه زمانی این گوشی ها به روز می شوند. اکنون، یک ماه بعد، یکی از آن گوشی ها، Moto G Pro، دریافت به روزرسانی اندروید 11 را آغاز کرده است.

طبق گفته PiunikaWeb، موتورولا متعلق به لنوو شروع به ارائه به روزرسانی اندروید 11 برای Moto G Pro کرده است. طبق صفحه رسمی به روزرسانی شرکت و چندین کاربر در انجمن ها، این به روزرسانی در حال حاضر در انگلستان فعال است. آخرین به روزرسانی سیستم این گوشی با وصله امنیتی ژانویه 2021 ارائه شده و اندازه آن 1103.8 مگابایت است. در این تغییرات هیچ چیزی ذکر نشده، اما کاربران می توانند از ویژگی هایی مانند حباب چت، مجوزهای یکبار مصرف، کنترل دستگاه های هوشمند و ضبط صفحه نمایش بهره مند شوند.

به هر حال ، به نظر می رسد که به روزرسانی به صورت دسته ای انجام می شود. از این رو رسیدن به هر واحدی ممکن است زمان ببرد. با این حال، کاربران می توانند از طریق Settings > System > Advanced > System update، دریافت این بروزرسانی را بررسی کنند. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی مشابه Moto G Stylus در آمریکا به فروش می رسد. اما این مدل بخشی از برنامه Android One نیست و هیچ زمان مشخصی برای به روزرسانی اندروید 11 وجود ندارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا