اولین مجموعه رندرهای گلکسی اس 22 اولترا رسماً منتشر شد و چند هفته آینده رندرها، نشت ها و شایعات پیرامون گوشی هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ آغاز می شود. رندرها از منبع معتبر OnLeaks به دست آمده، بنابراین ممکن است ما به دنبال پرچمدار بعدی سامسونگ در این رندرها باشیم. به خاطر داشته باشید که رندرها دقیقاً سخت افزار نهایی را نشان نمی دهند. حتی اگر اینها بر اساس دستگاه واقعی باشند، طرح نهایی می تواند تغییر کند.

به هر حال، به دستگاه مورد نظر سامسونگ نگاهی بیاندازید. این رندرها نشان دهنده گلکسی اس 22 اولترا هستند و طراحی آن بسیار شبیه به یک گوشی هوشمند گلکسی نوت است. دو طرف بالا و پایین گوشی صاف هستند و گوشی دارای شکل استوانه ای است که ما را به یاد هواوی میت 30 پرو می اندازد. به نظر می رسد S22 اولترا این درجه منحنی را ندارد. با این حال، به نظر نمی رسد اس 22 اولترا این درجه منحنی را داشته باشد.

بیایید تمرکز خود را به راه اندازی دوربین چهارگانه تغییر دهیم. به نظر می رسد همان سخت افزار دوربین را از گلکسی اس 21 اولترا وام گرفته، تا چیدمان و موقعیت دوربین ها. به نظر می رسد این دوربین P-shape نامیده شده و دوربین جلو نیز بدون تغییر است.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این گوشی ، شکاف قرارگیری S Pen است. این با دو گزارش اخیر در مورد گوشی با قلم S خود تأیید می شود. جالب است بدانید که گلکسی اس 22 اولترا دارای اندازه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است، بنابراین ممکن است سامسونگ بتواند نحوه تنظیم مجدد داخلی گوشی را در حالی که فضای کافی برای اضافه کردن S Pen دارد، بفهمد.

به گفته افشاگر OnLeaks، گلکسی S22 اولترا دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی دو طرفه با نرخ تازه سازی بالا و وضوح بالا خواهد بود. ابعاد ارائه شده 163.2 در 77.9 در 8.9 میلی متر و حداکثر ضخامت 10.5 میلی متر عنوان شده است. گوشی هوشمند گلکسی نوت برای سال 2021 وجود ندارد، اما گلکسی اس 21 اولترا از قلم S پشتیبانی می کرد. در همین حال، گلکسی زد فولد 3 نیز از یک قلم S جدید پشتیبانی می کند و جایگزین های کافی برای جانشین مناسب گلکسی نوت 20 اولترا را تضمین می کند.

تا سه ماهه اول سال آینده خبری از پرچمدار بعدی سامسونگ نخواهیم داشت. مجموعه گلکسی S21 سامسونگ در اواخر ژانویه 2021 راه اندازی شد، بنابراین می توان انتظار داشت که تقریباً در همان زمان یا دیرتر وارد بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *