شیائومی دقایقی قبل از جدیدترین گوشی مفهومی (Concept Phone) خود رونمایی کرد. این گوشی دارای نمایشگر مبتنی بر 4 لبه‌ خمیده است و هیچگونه پورت و درگاهی در بدنه‌ آن دیده نمی‌شود. این یعنی به غیر از خمیدگی زیاد نمایشگر در سمت راست و چپ بدنه، این خمیدگی به بخش بالایی و پایینی گوشی هم راه پیدا کرده است.

شیائومی می‌گوید هدف از معرفی این گوشی هوشمند افزایش محدودیت‌های صفحه نمایش تا بی نهایت و نشان دادن یک گوشی بدون فریم و بدون پورت است. طبق تصاویر منتشر شده، شیائومی برای غلبه بر محدودیت‌ها در لبه‌های گوشی بریدگی‌های کوچکی را تعبیه کرده است. به همین خاطر نمایشگر لبه‌ها را به طور کامل نمی‌پوشاند که با توجه به محدودیت‌ها، این موضوع طبیعی محسوب می‌شود. اما در هر صورت افرادی که حتی لبه‌های نسبتا خمیده‌ی نمایشگر گلکسی S21 اولترا را نمی‌پسندند، این گوشی شیائومی برایشان یک کابوس است.

طبق گفته شیائومی ساخت این نمایشگر نشان دهنده پیشرفت بی‌شمار در فناوری خم کردن شیشه است. شیائومی 46 پتنت را برای این موضوع به ثبت رسانده است. گوشی مفهومی جدید شیائومی پس از آن معرفی شده است که این شرکت چند روز پیش سیستم شارژ بی‌سیم دوربرد Mi Air Charge را معرفی کرد. در سال 2019 شیائومی گوشی هوشمند می میکس آلفا را رونمایی کرد که از نمایشگری عجیب بهره‌مند بود که کاملا دور گوشی می‌پیچید. با این حال این گوشی هیچ‌گاه به صورت تجاری روانه بازار نشد. بنابراین گوشی مفهومی جدید شیائومی نیز ممکن است در نهایت هیچ‌گاه به صورت تجاری معرفی نشود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *