آموزش

نحوه ارسال پیام های ناپدید شونده در اینستاگرام

اینستاگرام برای ارسال متن های ناپدیدشونده، ویژگی “Vanish Mode” را در سرویس پیام رسانی خود ارائه می دهد. هر متن یا رسانه ای را که در حالت Vanish ارسال می کنید به محض مشاهده گیرنده به طور خودکار پاک می شود. ما در این مطلب به شما نحوه ارسال پیام های ناپدید شونده در اینستاگرام را آموزش می دهیم.

برای دسترسی به حالت Vanish، ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را در گوشی هوشمند اندروید یا آی او اس خود دارید. در مرحله بعدی، برنامه اینستاگرام را در گوشی خود باز کرده و از لبه سمت چپ صفحه به داخل صفحه بکشید (یا روی دکمه حباب نوشتار در بالا سمت راست ضربه بزنید) تا لیست دایرکت مسیج خود را مشاهده کنید.

مکالمه ای را که می خواهید برای آن از حالت Vanish Mode استفاده کنید، انتخاب کنید. برای فعال کردن حالت Vanish، یک حرکت انگشت به سمت بالا بالای جعبه متن انجام دهید. پس از موفقیت، اینستاگرام پس زمینه چت شما را با سایه ای تیره به روز می کند و چند انیمیشن را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما اطلاع دهد که حالت Vanish فعال است.

در حالت Vanish Mode، می توانید به طور معمول به چت ادامه دهید و پیام ها را در تمام قالب های معمول مانند استوری مستقیم، کلیپ های صوتی و موارد دیگر ارسال کنید.

تفاوت در این است که به محض اینکه دوباره انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا حالت Vanish Mode را ترک کنید و شخص دیگر هر آنچه را که ارسال کرده اید بخواند، اینستاگرام این پیام ها را حذف می کند.

در حالی که گیرنده در گرفتن اسکرین شات از پیام های شما در حالت Vanish آزاد است، اینستاگرام در صورت و زمان ارسال به شما اطلاع می دهد. توجه داشته باشید که اینستاگرام بعد از پاک شدن، رسانه و متن های حالت Vanish Mode را تا یک ساعت حفظ می کند. این درصورتی است که گیرنده گزارشی را برای سو استفاده و آزار و اذیت فایل ها ارائه دهد و اینستاگرام برای اقدام به داده های حالت Vanish نیاز داشته باشد.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا